User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 07:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule-opastusta? , olen käsi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eMule-opastusta? , olen käsi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Walfin
Member
_
24. toukokuuta 2009 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

eMulea yritän saada toimimaan. Kyse on selvästä kädettömyydestä
Eli olen avannut portit (4662 / 4672 ) ja eMulen oman testin mukaan Fungerar jätte bra.
Palvelimia näyttäisi olevan paljon, mutta mihinkään en saa yhteyttä.

Mitä rukseja pitää klikkailla ja mitä nippeleitä neppailla, jotta saan itseni jollekkin palvelimelle ja homman toimimaan.

Jos joku osaava viitsisi kirjoittaa jonkilaisen oppaan tyyliin: "Kuinka suihkuturbiini toimii pyykinpesukoneen virtalähteen apu-generaattorin virranjakana. Ensimmäisen luokan fysiikan kirja aloittelevalle koululaiselle."

Kiitos!
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2009 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.afterdawn.com/guides/archive/little_emule_tutorial.cfm
http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=1

Löytyisiköhän noista kummastakaan mitään mikä voisi olla avuksi?
Lainaus:
"Kuinka suihkuturbiini toimii pyykinpesukoneen virtalähteen apu-generaattorin virranjakana. Ensimmäisen luokan fysiikan kirja aloittelevalle koululaiselle."

Loistava :DDD

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2009 @ 17:26

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule-opastusta? , olen käsi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy