|
Windows 7 ei asennu oikein?
|
|
|
juunaas
Newbie
|
24. toukokuuta 2009 @ 23:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on pieni ongelma ollu näiten kaikkien eri 7 versioiden kanssa.. elikkä siis olen kokeillu 32-bittistä ja 64 bittistä versioo (montaakin eri) ja kaikki asentuu ensiksi normaalisti mutta sitten kun pitäisi tulla "Windows is starting first time.." näyttö meneekin pimeäksi eikä mitään tapahdu. Olen antanut olla tuossa tilassa yli 10 tuntiakin eikä mitään tapahdu. En tiedä mikä ongelmana voisi olla. Koneen puolesta ei pitäisi olla mitään vikaa? -> Intel Core 2 Duo E8500 3,80Ghz (kellotuksetki otettu ennen asennusta normaaliksi kokeilun vuoksi), 2 x 1GB HyperX (kokeiltu molemmilla ja vain yksittäin jos olisi kampa rikki) GeForce 8800GT AlphaDog 512mb, S-ATA kovo... jne. Joku heitti että voisi johtua jopa putkinäytöstä=D Sony 21" jättiläinen on. Joku jos osais jelppiä nii ois helekutin hienoa ja pääsis tästäki xp:stä eroon. Kiitoksia etukäteen vastanneille!
|
|
juunaas
Newbie
|
25. toukokuuta 2009 @ 00:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
zacksa
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. toukokuuta 2009 @ 07:16 |
Linkki tähän viestiin
|
minulla on nvidian 8800gts, ja löysin avun asennuksen epäonnistumiseen siitä, että asennuksen ajan pitää olla vga johto kiinni koneesta näyttöön. käsittämätöntä mutta totta. sen jälkeen alkoi toimia :D
Vielä kun joku keksisi ratkaisun tuohon "win7+flash-toisto kaataa koneen" ongelmaan....
|
|
juunaas
Newbie
|
25. toukokuuta 2009 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
hmm, ongelmanahan on toki se, että näyttiksessä on vain 2 dvi paikkaa ja s-video paikka..:D toki on vga/dvi adapteri ja olen kokeillut vaihtaakin niitäkin kun sattuu löytymään ylimääräisiäkin kaapista.. :E
|
|
juunaas
Newbie
|
25. toukokuuta 2009 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zacksa: minulla on nvidian 8800gts, ja löysin avun asennuksen epäonnistumiseen siitä, että asennuksen ajan pitää olla vga johto kiinni koneesta näyttöön. käsittämätöntä mutta totta. sen jälkeen alkoi toimia :D
Vielä kun joku keksisi ratkaisun tuohon "win7+flash-toisto kaataa koneen" ongelmaan....
Mutta siis ainoastaan asennuksen ajan vga johto kiinni? Että sen jälkeen voisi ihan huoletta käyttää perus kuvaputkee jos on dvi/vga adapteri? =)
|
|
zacksa
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. toukokuuta 2009 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
juu, adapterilla laitoin sen ja vain siksi aikaa kun olin itse hakenut uusimmat ajurit näyttikselle. sen jälkeen dvi piuha takasin käyttöön. toimii. siis kaikki paitsi flash selaimessa.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
juunaas
Newbie
|
25. toukokuuta 2009 @ 23:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zacksa: juu, adapterilla laitoin sen ja vain siksi aikaa kun olin itse hakenut uusimmat ajurit näyttikselle. sen jälkeen dvi piuha takasin käyttöön. toimii. siis kaikki paitsi flash selaimessa.
mutta kun siis mullakin on tuossa adapteri että saan kuvaputken dvi paikkaan!=D ja ei auta. pitäis siis joko saada littu lainaan ja asennella ja sit iskee tää kuvaputki takas? =D oon vähä pihalla
|