User Käyttäjä Salasana  

perjantai 28.2.2025 / 23:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > tyhmä ei osaa laittaa verkkoa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tyhmä ei osaa laittaa verkkoa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
26. toukokuuta 2009 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaa nyt minulle miten saan oman langattoman verkon toimimaan pöytäkoneeseen.
Eli tilanne on seuraavanlainen:
Pöytäkoneeseeni tuli joku hemmetin viirus ja se sekoitti koneeni täysin ja jouduin asentamaan xp:n uudelleen,mutta en osaa laittaa siihen enää
nettiä uudestaan,pääsen routterin asetuksiin mutta en tukiaseman asetuksiin.Olen yrittänyt asetella ip juttuja tuloksetta,eli reitittimen asetuksista olen ip katsonut,mutta ei se auta.
Verkkoavaimen tiedän(jotain hyvää tässäkin)
Eli osaisiko joku neuvoa avutonta?
Kiitos jo etukäteen!
anttifast
Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai olet asentanut ajurit pöytäkoneen verkkokortille?

Minkälaisia laitteita sulta löytyy?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2009 @ 10:23

Junior Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä saan nuo ajurit?olen yrittänyt googlettaa
hakusanalla wireless lan pci 802.11 a/b/g adapter wn5401a,kun se on verkkokorttini mutta mistään ei tunnu löytyvän.
Tukiasemani on:Buffalo WHR-G54S
Reitintä en tiedä eikä tässä tilanteessa pitäisi olla väliäkään koska muualla netti toimii,mutta minun on ainoa langaton lukuunottamatta kannettavia.
Käyttöjärjestelmäni on se perinteinen XP home
Eli ei niitä ajureita ilmeisestikkään ole asennettu?
anttifast
Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kyseessä pakettikone vai itse kasattu?
Jos on pakettikone, niin ajurit löytää valmistajan kotisivuilta.

Näkyykö laitehallinnassa keltaisia kolmioita?
Nämä yleensä ilmoittavat puuttuvista ajureista.
Junior Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä näy keltaisia kolmioita laitehallinassa...
Ja Hp:n sivut on syvältä,sieltä saa vain alkuperäiset jotkut Original Wireless Lan Drivers,ja tietenkään ne ei toimi,oman koneen mallin sentään sain sinne> http://welcome.hp.com/country/fi/fi/welcome.html#Product <tuolta yritin ladata ne siellä ei ole uudempia versioita.
EC465AA-ABX on koneeni tuotenumero jos viitsit katsoa löydätkö itse sieltä oikean.
Minulta meinaan loppuu ideat ihan juuri.
Tai sitten on taas niin yksinkertaista mutta vaikeaa.
Tuonne alanurkkaan pöytäkoneessa tulee vajaa tai puuttuva liitettävyys.
Ja kun Mozillan avaan niin se jää ''selvitetään verkko-osoitetta''kohtaan.
Eli mitä täällä voi olla vialla?
Paketteja on lähettänyt 20 minuutin jungutuksella 4 ja puoli tuhatta
ja lähettänyt 500.
??
nikozjr
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2009 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pääsetkö piuhalla nettiin? kokeile laitehallinnasta päivittää langattoman verkkokortin ajuri.
klickkaa oikealla->päivitä ohjain-> ja sieltä että netin kautta.

Sonata III /prossu: Intel core 2 duo e8400 @4GHZ (tavoite rikki 4Ghz) Xigmatek HDT-S1283 jäähdyttää/näytönohjain: Club 3D Radeon HD 4870 512 Mt Overcloked edition/emolevy: ASUS P5kc/kovalevy: samsung F1 640GB/RAM: 4 Gt, 800 MHz DDR2/Vista ultimate 64bit
Junior Member
_
27. toukokuuta 2009 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Purkki on sen verran kaukana(20-25)m että ei ihan piuhat riitä...
Muuten olisin kokeillut.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
29. toukokuuta 2009 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö kukaan osaa auttaa?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > tyhmä ei osaa laittaa verkkoa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy