Guitar Hero Metallica
|
|
Member
|
28. toukokuuta 2009 @ 08:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Ilmestyykö Guitar Hero Metallica paketti, jossa ovat sekä peli että bändisetti? Olen tällä hetkellä löytänyt vain peli + kitara paketteja.
Tarkoittaako tämä sitä, että minun pitää ostaa World tour:in bändisetti ja siihen 2. basari?
Kiitos vastanneille!
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2009 @ 12:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakaan tällä hetkellä maahantuoja ei listaa muita paketteja kuin kitaralla tai ilman.
|
Member
|
28. toukokuuta 2009 @ 13:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83: Ainakaan tällä hetkellä maahantuoja ei listaa muita paketteja kuin kitaralla tai ilman.
Eli juttu on niin ette bändisettiä ole ostettavissa gh metallican kanssa, eli gh metallicaan ei erikseen ole valmistettu bändisettiä?
Eli vaihtoehdoksi jää ostaa world tour:in setti ja siihen 2. basari...
Kiitos!
|
Newbie
2 tuotearviota
|
29. kesäkuuta 2009 @ 10:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ensikertalainen, ja toimiiko Ps2 rummut erikseen ostettuina Metallicassa, ja toimiiko Ps3:n Singstar mikit ps2 metallicassa?
Vihaan WMP 11:sta mutta rakastan musiikkia!
|
Member
|
29. kesäkuuta 2009 @ 12:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valperi: Olen ensikertalainen, ja toimiiko Ps2 rummut erikseen ostettuina Metallicassa, ja toimiiko Ps3:n Singstar mikit ps2 metallicassa?
Mikeistä en ole varma, mutta rummut toimiavat, mikäli ymmärsin mitä tarkoitit
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
29. kesäkuuta 2009 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
luulisi toimivan.. eihän siinä olisi mitään järkeä jos aina saisi ostaa uudet vehkeet joka pelille
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
wanucaz
Newbie
9 tuotearviota
|
1. heinäkuuta 2009 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valperi: Olen ensikertalainen, ja toimiiko Ps2 rummut erikseen ostettuina Metallicassa, ja toimiiko Ps3:n Singstar mikit ps2 metallicassa?
Rummut toimivat mikit ei,on kokeiltu.
|
uhkam
Newbie
|
1. heinäkuuta 2009 @ 10:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Valitettavasti ei toimi myöskään PS2 Singstar-mikit :(
Vain 2 mikkiä toimii: GH-mikki tai Logitechin USB-mikki(ainakin jota mä oon kuullut.)
What is a "free" gift? Aren't all gifts free?
|
Newbie
2 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siis jos ostan Rock Bandin rummut, niin mistä saisin sen tuplapedaalin?
Vihaan WMP 11:sta mutta rakastan musiikkia!
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2009 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valperi: Eli siis jos ostan Rock Bandin rummut, niin mistä saisin sen tuplapedaalin?
Kannattaa esim. Clas Ohlsonilta käydä katsomassa, mutta esim. netistä:
Pelaamaan.com, Amazon.co.uk tai Puolenkuunpelit
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
6. elokuuta 2009 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valperi: Eli siis jos ostan Rock Bandin rummut, niin mistä saisin sen tuplapedaalin?
Ei kannata ainakaan alkuperäistä rb pedaalia laittaa jos tuplia meinaat...ei toimi mitenkään hyvin...Kattele tuommosta ko Nyko metal pedal tai vastaavaa...jotkut jopa kehuneet !!!
|