User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 08:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluescreenit pelatessa team fortress 2:sta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bluescreenit pelatessa Team Fortress 2:sta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RiceRice
Junior Member
_
28. toukokuuta 2009 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs bluescreeniä tulee aina silloin tällöin pelatessa TF2:sta. Usein bluescreenissä ilmenee win32k.sys virhe ja harvemmin BAD_POOL_HEADER. Uusimmat ajurit hankin, mutta vika vain jatkui. Saman tapainen virhe ilmeni toisessakin pelissä, mutta kaveri osasi neuvoa että optionsseista pitää ottaa 3D positional audio pois, TF2:ssa tällaista ei ole. Hotfixeistäkin olen jotain juttua kuullut, kun googlesin, mutta en sitten uskaltanut käyttää niitä (huonoja kokemuksia yrittäessä itse ratkaista ongelmat). Toivonkin siis että jollain olisi tietoa ja taitoa ratkaista tämä ongelma.
merikotka
Member
_
28. toukokuuta 2009 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs käyttis oli? Minulla taas tuli vistassa mystisiä BAD_POOL_CALLER ongelmia, enkä koskaan löytänyt ratkaisua siihen.
RiceRice
Junior Member
_
28. toukokuuta 2009 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluescreenit pelatessa team fortress 2:sta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy