User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 08:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 vistan ja ubuntun rinnalle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 Vistan ja Ubuntun rinnalle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ruut4na
Newbie
_
29. toukokuuta 2009 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aikoinaan asentanut Vistan rinnalle Ubuntun. Onko minun mahdollista tähän vielä kolmennksi pyöräksi heittää Windows 7? Kuinka tämä tapahtuu? Osioinko vaan tyhjää tilaa Seiskalle ja tuuttaan sen sinne? Kuinka käy aloitusvalikon, josta valitsen käynnistettävän käyttöjärjestelmän?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2009 @ 13:03

Junior Member
_
29. toukokuuta 2009 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaankin onnistuu mappaamalla. En tosin itse ole kokeillut, koska en omista Vistaa enkä Seiskaa :)

Tuolta löydät ainakin vihjeitä kuinka mappaaminen suoritetaan..

http://debian-fi.eu/foorumi/viewtopic.php?f=12&t=8

Junior Member
_
29. toukokuuta 2009 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti oobetimer:
Varmaankin onnistuu mappaamalla. En tosin itse ole kokeillut, koska en omista Vistaa enkä Seiskaa :)

Tuolta löydät ainakin vihjeitä kuinka mappaaminen suoritetaan..

http://debian-fi.eu/foorumi/viewtopic.php?f=12&t=8

Siis samalle levylle asentaessa ei tarvitse mapata, vaan kirjoittaa /boot/grub/menu.lst tiedostoon Seiskan tiedot.

Ei pitäisi olla sen hankalampaa :)

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 vistan ja ubuntun rinnalle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy