User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 03:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox ei lue uusia dvd levyjä, mutta vanhoja kyllä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XBOX ei lue uusia DVD levyjä, mutta vanhoja kyllä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
speedh
Newbie
_
31. toukokuuta 2009 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen saanut uuden ongelman XBOX:n kanssa. Olen tehnyt niin kuin aikaisemmin eli tallentanut PC:llä Nero ohjelmalla omia DVD videotiedostoja. Sitten laittanut levyn XBOX:iin ja siellä sitten ohjelmassa ihan normaalisti kopioinut sieltä levyltä tiedostot XBOX:in kovalevylle.

Nyt sitten kun yritän tehdä samaa, niin XBOX ilmoittaa että aseta levy. Eli se ei edes tunnista että levy on sisällä. Kun laitan asemaan vanhan tallennetun DVD levyn lukee XBOX sen ihan normaalisti. Eli missä ihmeessä on vika. Koitin tallentaa kannettavalla tietokoneella DVD levylle kamaa ja sitten sen avata XBOX:ssa, mutta EI LEVYÄ oli XBOX:in vastaus.

Olen kokeillut polttaa videotiedostoja noin 4 eri levylle ja kaikissa sama vastaus...

TOivotaan että joku osaisi auttaa mua tässä asiassa...

KIITOS
Arazor
Suspended due to non-functional email address
_
8. kesäkuuta 2009 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisikohan joku asetus väärin poltto-ohjelmassasi.
Tässä olisi ohje Xboxissa toimivien levyjen polttamiseen:
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html
Oletko käyttänyt myös samoja levyjä, mitä Xbox nytkin lukee?
Xbox saattaa nimittäin olla nirso levyjen suhteen.
Vikaa saattaa olla myös omassa tietokoneesi DVD-asemassa tai Xboxin laserissa.
Modpiiri.com sivustolla on ainakin uusia lukupäitä THOMSONin TOP-60 DVD-asemaan sekä Samsungin SOH-D12 / SOH-D16 laserin tilalle.
Suosittelen kuitenkin testaamaan vielä jollain toisella DVD-asemassa ja poltto-ohjelmalla.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox ei lue uusia dvd levyjä, mutta vanhoja kyllä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy