User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > a linkin rr24ap (i+) nettiongelmat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
A linkin RR24AP (i+) nettiongelmat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
teeppaja
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2009 @ 01:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kyseinen modeemi on kiinnitetty kaapelilla koneeseen ja yhteydessä esiintyy melkoisesti ongelmia.
Ensinnäkin kaikki nettisivut eivät aina aukea tai ne auvautuvat vajavaisina, Virheellisesti avautunut afterdawn esimerkiksi afterdawn, travian, ylen uutissivustot, iltasanomien sadetutka...
Toinen ongelma on huonot yhteydet muihin koneisiin, elikkä hyvin harvat nettipelit toimivat koska yksinkertaisesti kukaan ei "löydä" minua tai minä heitä. Eihän tämä vakavaa ole mutta kiusallista silloin jos tekisi mieli pelata.
Kolmas ongelma on ettei dl nopeus vastaa nopeutta joka pitäisi olla. Olen tilannut 8 megan nopeuden Elisalta mutta latausnopeus on parhaimmillaankin 5 megan luokkaa. Elisan tuki väitti että kaapelit eivät kestä enempää mutta en oikein luota siihen kun kaverille joka asuu alle sadan metrin päässä Elisa lähettää täyttä kahdeksaa megaa.

Mikään internet asiantuntija en selvästikkään ole joten selkeät ja yksinkertaiset ohjeet helpottaisivat ongelman ratkaisua huomattavasti :)
Nixmos
Newbie
_
13. elokuuta 2009 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et oo ainut, mulla on aivan samat ongelmat ja elisa sanoo että kaikki on kunnossa... ei tosiaankaan haittaa mutta ärsyttää välillä niin paljon että hyvä että koko kone on enäään toiminnassa..
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > a linkin rr24ap (i+) nettiongelmat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy