Elikkä, kun aamulla menin normaalisti koneelle niin kone vain ilmoittaa, että windows pitäisi aktivoida uudelleen ja, että 1394-verkkosovittimen ohjaintiedosto voi olla vahingoittunut.
Nyt itseäni ihmetyttää se, että mitä tehdä kun netti ei kerta toimi.
Enkä kuitenkaan usko Windowsin uudelleen asentamisen auttavan.
Ja käytän Windows XP:tä. Joten, mikä neuvoksi?
Olen yrittänyt asentaa ajureita uudestaa levyiltä, mutta se ei ole auttanut. Toivon pikaisia vastauksia.
Ps. Olen siis nyt meidän toisella koneella.
Pps. Olen myös ajatellut kokeilla kopioida ohjaintiedostot toiselta koneelta sille hajonnelle ja mietin, että toimisiko se.
Ja kun en vielä täisn perillä asioista ole, niin toimisiko windowsin korjausasennus niin, että se ei poistaisi kaikkea C: asemalta? Vai asentaako se pelkästään windowsin ajurit uudelleen?
Tuossa kuva vielä.
Se näyttää vielä niinkin, että jokainen nettiin liittyvä asia ei toimisi. Eli, onko siis mahdollisesti jostakin syystä nettikortti hajonnut vai kuinka?
+ Kaikki muutkin nettiin liittyvät ajurit sekä protokollat näyttävät samaa... Mutta protokollar yms... Näyttävät koodia 24. Mitä siis pitäisi tehdä?
Pääset kaikista helpoimmalla, kun kytket kaikki nuo integroidut verkko -laitteet pois käytöstä ja ostat uuden verkkokortin. Ajurien löytäminen ja niiden kanssa vexlaaminen on niin rasittavaa =), pääsee paljon helpommalla kun vain kävelee kauppaan ja ostaa uuden kortin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy: Pääset kaikista helpoimmalla, kun kytket kaikki nuo integroidut verkko -laitteet pois käytöstä ja ostat uuden verkkokortin. Ajurien löytäminen ja niiden kanssa vexlaaminen on niin rasittavaa =), pääsee paljon helpommalla kun vain kävelee kauppaan ja ostaa uuden kortin.
Ehdin jo tuossa itsekkin ajatella uuden verkkokortin hankkimista.
Joten seuraavana päivänä viestin tekemisen jälkeen pistin tilaukseen uuden... Mutta kiitos nyt kuitenkin.