User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.2.2026 / 10:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > vac onlgelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VAC onlgelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vilka
Newbie
_
6. kesäkuuta 2009 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro,

Tota ongelma olis sellanen ku näin kaverilla oli sellai skin mikä tekee puukosta "hienomman"(CS:S:ssä) , ja tietysti latasin sen itekki. Sitte pelailin vähä aikaa ja mulle tuli VAC Bannit, en tiedä miksi mutta tuli. Ja kysyisin siis teiltä että onko mahollista saada se pois jotenki? IP:eetä vaihtamalla tai jotain?

Kiitos.
GTAIVFAN
Member
_
6. kesäkuuta 2009 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaha, mitä oon kuullu, et jos saa VAC-bannit, joutuu ostaa uuden pelin. Tämänhän saa silloin, jos käyttää pikkusen koodeja. Voin olla väärässäkin, mutta minusta se peli on tuolta osin menetetty.
Vilka
Newbie
_
6. kesäkuuta 2009 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sinne meni 20e :p
mutta kiitos kumminkin
Wippies
Suspended due to non-functional email address
_
6. kesäkuuta 2009 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetä viesti valvelle .

Newbie

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harvoin olen kuullu, että skinejen käytöstä tulisi VAC-bannia.. Sen kyllä tiedän, ettei clan-wareissa saa käyttää, mutta kai niitä nyt publiceissa, ja muissa normi servuissa saa. Itsellä ollu aina semmoset, eikä mitää ole tullu. :)

Intel Core 2 Duo 2.6GHz(3.4GHz, Asus P5QL, 4gb Kingston 800MHz, 460W Power, Ati Radeon HD4870, Mobil: SGS 8gb 2.2 :)
arffman
Senior Member
_
6. kesäkuuta 2009 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei skineistä tuu banneja :)Mut ei se aina bannaa huijareitakaan.Aikoinaan annoin veljenpojan käyttää toista accoa.Yks päivä tulin töistä, niin tää kossi pelas kountteria kaikki maholliset koodit ja hakit käytössä :)Vuos on aikaa ja acco toimii edelleen,mut pelikieltookin tuli pojalle jonkun verran :)
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2009 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen kanssa saanut yhden acon pois VAC bannilla :D kavereitten kaa oli hauskaa ehk viikko ja sit menin lappiin viikoks ja kun tulin takasi tuli viesti ''your account has been banned'' uuden acon tein ja uuden css ostin :D mut ei oo skineistä kyllä bannii tullu vaik kaikki maholliset skinit plus äänet on. aika outo tapaus sulla.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
Mainos
_
__

_
kim123kim
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2009 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sää vaan oot mennyt koodaamaan tai joku muu sun acollas :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::DD:D:D:
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > vac onlgelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy