User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 18:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone - woot ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone - woot ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jjia
Newbie
_
7. kesäkuuta 2009 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oon hankkimassa uutta konetta, enkä itse hirveästi tiedä niistä mitään. Ajattelin silti yrittää koota sellaista itse. Kone tulis iha kotikäyttöö (netti, waretus, jtn pelei kuten WOW jne).

Tälläisen olen nyt saanut kasaan..
Intel Core Quad Q9400 2.66GHZ
3kpl 2048Mb DDR2 800Mhz keskusmuisti
1000Kb Kiintolevy SATA II 7200RPM 32Mb
ATI Radeon HD 4890 1024Mt PCI-E
Äänikortti(?!) Creative Soundblaster Audigy SE
Näyttö Asus 22" VW222S Wide VGA MM
Antec Sonata III kotelo 500W powerilla
+ Vista home premium

Mille kuulostaa? Miten on tuon modeemin laita, kun olis tarjol sisäinen 56K, WLAN tukiasema ADSL modeemil vai ei mitään?

Mitä kannattais muuttaa ja sillee ?
k0p3
Member
_
7. kesäkuuta 2009 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevyä en näe?

Otappa mielummin Phenom II X4 940 ja sille kaveriksi vaikka Asuksen M4A78-E.
Muisteiksi 2x2048Mb halvinta ddr2 800mhz.
Äänikortti löytyy emosta, joten älä osta erillistä.

Näytöksi joku DVI-liitännällä varustettu, joka tyydyttää enemmän silmiä.

Käyttikseksi laitat aluksi Windows7 RC 64bit ja ostat sitten aidon kun se julkaistaan.

Jos pelkät osat ostat ja kokoat itse, niin suosittelen katsomaan hintoja Nettorista. Sieltä on yleensä halvimmalla saanut.
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2009 @ 00:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
multitronic on kans halpa. ja tosiaan ei mitään järkee tuossa 3x2gb muisteissa, 4gb riittää ihan hyvin tai sit suoraan 8gb. emoks esim p5q pro jos joskus haluut crossfiree säätää, tai sit ihan tavallinen p5q.
Mainos
_
__

_
jjia
Newbie
_
8. kesäkuuta 2009 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. Emolevy tulee sen kotelon kaa yhteesopiva ja sillee. Siitä ei tartte huolehtii. Täytyy nyt sitte vaa mennä tilailee. :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi kone - woot ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy