Yllättäen vistassa ongelmia. Eli kyseinen Tietojen suorittamisen estäminen - toiminto estää mua pelaamasta purea. Kun pelin käynnistää nii tuo lopettaa sen samantien, ja olen ohjeiden mukaan muuttanut sen sillei että tuo toiminnon pitäisi pure kiertää ja UAC on pois, sekä suoritan purea järjestelmänvalvojana joten onko mitään keinoa saada tota kokonaan pois päältä? tai mitään keinoa saada pure toimimaa?
Johan tuolla ensimmäisessä viestissä kerrot asettaneesi se DEP:n ulkopuolelle, vai mitä tarkoitit tällä?
Lainaus:olen ohjeiden mukaan muuttanut sen sillei että tuo toiminnon pitäisi pure kiertää
Toisekseen, DEP suojaa oletuksena vain Windowsin tärkeitä ohjelmia ja palveluita, joten ei ole edes syytä asettaa mitään poikkeuksia Purelle. Siksi, ja sen takia että DEP ilmaantuu mukaan kaikesta huolimatta, kuulostaa haitakkeen oireelta, ja siksi olin kiinnostunut onko peli aito vai ladattu jostain. Asia johon jostain syystä jätit vastaamatta, syytä ei ole vaikea arvailla.
Jos peli on ladattu, ja jos siinä on ollut vähän extraa mukana, niin onneksi olkoon, olet oikein UAC:nkin sulkenut. Huonompi juttu, ja tällä hetkellä ainoa suojasi saattaa olla DEP, jonka senkin haluaisit pois. Ei näin...