User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 + pc yhteenkytkeminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox 360 + PC yhteenkytkeminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mempsu
Newbie
_
9. kesäkuuta 2009 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli on ongelmana saada yhteishenki noiden kahden vehkeen välille. Kannettavani ei löydä xboxia ollenkaan. Käyttiksenä toimii Vista ja boxi onkin sitten vähän vanhempaa mallia. Ja olen kiitollinen jos joku osaisi/jaksaisi auttaa.

Homma lähti liikkeelle näiden sivujen opastuksella. Ja stoppasi siihen, että tuo windows media centerin extendertoiminta ei löytänyt boxia ollenkaan ja myöskään boxi ei löytänyt konettani. Nuo molemmat on kytketty samaan verkkon ja vanhalla koneellani olen joskus onnistunut saamaan tämän toimimaan (käyttis oli silloin XP). Tosin silloinkin oli tuo homma kyllä yhtä säätöä.

Palomuuriin (Kerio) olen laittanut avoimiksi vaaditut portit.

Olen myös tämän sivun mukaan rajoittanut noita vistan ohjelmia, joten ongelma voi johtua tästäkin. Tuolla sivulla evätään tuon Widows Media center extenderin käynnistys, mutta sallin sen sekä sallin myös kaikki siitä riippuvat ohjelmatkin. Pitäisikö vielä joku noista ohjelmista sallia? Olen niiden kanssa kyllä vähän säätänyt, mutta tuloksetta, ei tämä tietokonetietämykseni nyt kuitenkaan ole ihan huippuluokkaa. Vai onko ongelma palomuurissa?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 + pc yhteenkytkeminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy