User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.4.2025 / 01:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ongelma: novo 1200 soi vain hetken
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma: Novo 1200 soi vain hetken
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valtto
Newbie
_
9. kesäkuuta 2009 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kun joku soittaa minulle, niin puhelin hälyttää vain hetken (alle 10sek) ja näytölle teksti "call ended". Soittajan päässä kyllä hälyttää tämänkin jälkeen. Todella nopea pitää olla, jotta ehtii vastaamaan puhelimeen. Olen yrittänyt eri asetuksilla tuloksetta.
Member

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2009 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile näitä:

ensin 1 vasta sitten 2.

1. Oletko laittanut liian lyhyen soittoäänen? (luulis kyllä että se soittais sitä uudelleen)
2. Sammuta virrat, irrota akku puhelimesta ja anna jäähtyä esim. yön yli.
3. Laita viesti E-villen asiakaspalveluun. Sähköpostiosoite on asiakaspalvelu[AT]e-ville[PISTE]hk Korvaa [AT] => @ ja [PISTE] => .

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2009 @ 20:01

J-K
Newbie
_
31. heinäkuuta 2009 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti valtto:
Eli kun joku soittaa minulle, niin puhelin hälyttää vain hetken (alle 10sek) ja näytölle teksti "call ended". Soittajan päässä kyllä hälyttää tämänkin jälkeen. Todella nopea pitää olla, jotta ehtii vastaamaan puhelimeen. Olen yrittänyt eri asetuksilla tuloksetta.
Mulle tuli ensimmäisenä tosta mieleen auto quick end..
Eli Call History --> General --> More --> Auto Quick End
novoo
Junior Member
_
2. elokuuta 2009 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tota mäkin meinasin ehottaa ..."paiskaa luuri korvaan toiminto"... ei hassumpi, jos haluu olla rauhassa...;)....
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
3. elokuuta 2009 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RING TYPE on SINGLE. Vaihda -> REPEAT
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ongelma: novo 1200 soi vain hetken

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy