User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 08:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > winukan tärkeät filut + norman = pistetäänpä karanteeniin.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Winukan tärkeät filut + Norman = Pistetäänpä karanteeniin.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2009 @ 00:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli olis tämmönen kiva pulma:

Norman Security Suite heitteli täs pari järjestelmäfilua karanteeniin:

Eli tällä hetkellä karanteenissa:
server.exe W32/Agent.LARK
A0188034.exe W32/Agent.MRCJ
A0189844.exe W32/Obfuscated.N!genr
mplayer2.exe W32/Obfuscated.N!genr

Eli... Mä en saa noita pois karanteenistakaan eikä mulla ole SP3 levyä, jolta noi palauttaa ja en uskalla konettakaan sammuttaa (paitsi lepotilaan ofc).

EDIT: Minä olen kyllä aivan toivoton, teen tänne aina about 2 tunnin yrittämisen jälkee topicin ja totean viiden minsan päästä ratkaisun.

Palautin sitten koneen, mplayer2.exe on jokin Media Playerin osa ja kun en sitä koskaan käytä niin olkoon siellä karanteenissa, mihin IE, Media player ja Norman itse kuuluisivatkin.

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2009 @ 02:08

Senior Member

7 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2009 @ 02:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskon että karanteenin joutuivat koska ovat saastuneet. Jos mahdollista iske puhtaalta pöydältä uusi windows asennus niin ei tarvitse virus/muita ongelmia ruveta selvittelemään.

Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2009 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LoBer:
Uskon että karanteenin joutuivat koska ovat saastuneet. Jos mahdollista iske puhtaalta pöydältä uusi windows asennus niin ei tarvitse virus/muita ongelmia ruveta selvittelemään.
Se toinen Obfusti puhdistu järjestelmän palautukses ja luulen, että toi mplayer2.exe korjaantuu sillä, että vedän media playerin tarvittaessa uusiksi.

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2009 @ 02:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep kokeiles reinstalleja niihin jos onnistuis :)

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > winukan tärkeät filut + norman = pistetäänpä karanteeniin.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy