User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > mistä technotrend dvb-t?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä Technotrend DVB-T?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
MiV
Newbie
_
24. maaliskuuta 2004 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myykö kukaan Suomessa Technotrendin DVB-T -kortteja? Erityisesti olisin kiinnostunut Technotrend DVB-T 1.2 Premium Edition -kortista. Tämä on ainoa full featured DVB-T kortti mitä olen tähän mennessä löytänyt. Jos näitä Technotrendejä ei mistään löydy, niin onko mitään muitakaan full featured DVB-T -kortteja Suomessa myynnissä?
lamikr
Newbie
_
28. maaliskuuta 2004 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomesta en tiedä mutta itse tilasin noin kuukausi sitten saksasta ja sain paketin perille viikossa.
Maksaminen onnistuu paypalin kautta visalla.

http://www.usa-x.org/1shop/default.php

Lähetyskulut olivat minulla 19 euroa. Jos haluat katsoa ohjelmia TV:n kautta niin ilmeisesti kannattaa ostaa nuo 19 euron RGB extension piuhat jolla saa RGB:n kortin pinneistä ulos. (Kuvanlaatu on kuulema paljon parempi niin kuin composite liitännän kautta joka on kortin takana)

Winkussa en ole ollenkaan tyytyväinen defaulttina tulevan dvb ohjelman kuvanlaatuun, mutta Linuxissa kuvan laatu on hyvä CVS:stä saatavilla linuxtv-org:in ajureilla. Eli käytän seuraavia ohjelmia.

- dvb-drivers (www.linuxtv.org, 2.6.4.rc2 sisältää hieman hitaammin asemat skannavan version näistä ajureista)
- dvb-apps (www.linuxtv.org, asemien hakuun ohjelma nimeltä scan, ja kanavat valintaan ohjelma nimeltä czap)
- tvtime czapilla valitun kanavan katseluun.

Olen käsittänyt että VDR olisi paljon paremmin integroitu katselu/ajastus systeemi Linuxille kun tämä czap/tvtime yhdistelmä, mutta sitä en ole saanut käyntiin.

Mika
MiV
Newbie
_
29. maaliskuuta 2004 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia vastauksesta. Tilasin tuolta usa-x.orgista kortin ja tuon RGB-kaapelin. Tarkoituksena on käyttää juuri tuota VDR:ää nauhoitukseen ja katseluun.

Technotrendin kaveriksi olen ajatellut myöhemmin hankkia jonkin halvan DBV-T kortin, niin saa sitten VDR:llä kahta kanavanippua kerralla talteen.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > mistä technotrend dvb-t?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy