User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > sat-tv apua ongelmiin + kaikki modulit ja kortit
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sat-tv apua ongelmiin + kaikki modulit ja kortit
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
appe9
Newbie
_
24. maaliskuuta 2004 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei kaikille! Olen huomannut että täällä surfailee usein apua tarvitsevia kavereita eikä teille juuri sitä anneta eikä tarjota!!
Olen vuosikaudet tutkinut sat-tv:tä ja niiden purkua. Nyt myös maanpäällinen sekä kaapeli-tv.
Mitkä ovat parhaat vehkeet ja mitä aukee milläkin!!
Kerro vain minulle mitä tarvitset ja mitä haluat nähdä ,niin autan ja neuvon sinua.
appe9
Newbie
_
24. maaliskuuta 2004 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kuitenkaan näillä sivuilla vaan osoitteessa:
tyhmä@kun.olen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2004 @ 09:06

AvenZer
Member
_
25. maaliskuuta 2004 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä viestissä haiskahtaa mun mielestä se että sä yrität huijata ihmisiä lähettää sulle viestejä ja sit saat niiden sähköpostinosoitteen tämän jälkeen rupeet lähettelee sinne jotain roskapostia.. jos haluat auttaa niin miksi et tee sitä täällä?

Luulen kyllä täältä aina avun löydää kunhan osaa kysyä ja käyttää etsi toimintoa ja googlea tietenki kannattaa käyttää.
Mainos
_
__
 
_
Moderator
_
25. maaliskuuta 2004 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei hei appe9
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > sat-tv apua ongelmiin + kaikki modulit ja kortit
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy