Uusi kännykkä kosketusnäytöllä(sonera)
|
|
Member
13 tuotearviota
|
20. kesäkuuta 2009 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli olen hommaamassa uutta kännykkää, jossa saisi olla kosketusnäyttö, ja tuon kännykän tulisi olla Soneralla myytävänä(mamma betalar). Nyt kysymys onkin että mikä niistä olisi se "paras" hinnalla ei sinäänsä ole väliä koska en tosiaan itse joudu maksamaan :D.
Näissä kännyissä Soneralla on kosketusnäyttö:
Nokia 5800 ja N97, Apple iPhone,ja Sony Ericsson Xperia
Kännykkää käyttäisin mm. musiikin kuunteluun, netin selaukseen, kalenterina,herätyskellona,mahdollisesti navigaattorina, kuvaamiseen, ja paljon muitakin hienouksia käyttäisin mikäli nyt sellaisia käteen saisi noihan nyt on jo nykyään melkeen standardeja.
Kännykässä tulisi olla myös WLAN, sillä ei raskis maksaa soneralle kun joka puolella melkeen jotain WLAN-spotteja löytyy.
Ei muuta kuin ehdotusta tulemaan, ja voitte myös kertoa että millä osaalueella mikäkin on paras.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2009 @ 17:12
|
Member
13 tuotearviota
|
24. kesäkuuta 2009 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Hjälp !
|
Member
15 tuotearviota
|
24. kesäkuuta 2009 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos parasta ja tehokkainta haet niin kannattais varmaan ottaa tuo Nokia N97. Mutta jos haet sitä ulkonäköä niin sitten kannattaa odottaa hetken aikaa, että UUSI Apple iPhone 3G S tulee myyntiin. Oliko se nyt 5.7. tai jotain sinne päin. Itse ottaisin Nokia N97.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2009 @ 16:29
|
Tiimoo
Senior Member
3 tuotearviota
|
24. kesäkuuta 2009 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllä itsekkin kallistuisin N97 puhelimeen. Gps löytyy kompasseineen. Uutuutena käyttäjän itsensä muokattavissa oleva aloitusnäkymä(se taustakuva hommeli) Kamera on 5Mpix. Ja mun mielestä kaikista paras ulkoasu noista sun vaihtoehdoista. Tykkään itse tuosta koko puhelimen ulkoasusta. Luin jostain, että puhelimen paneeli olisi naarmunestopinnoitettua lasia?!?!? No joka tapauksessa kaunis.
Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
|
Member
13 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2009 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scottive: Jos parasta ja tehokkainta haet niin kannattais varmaan ottaa tuo Nokia N97. Mutta jos haet sitä ulkonäköä niin sitten kannattaa odottaa hetken aikaa, että UUSI Apple iPhone 3G S tulee myyntiin. Oliko se nyt 5.7. tai jotain sinne päin. Itse ottaisin Nokia N97.
Eipä se ulkonäkö mikään tärkeä ominaisuus ole, mutta en kyllä kuitenkaan rumaakaan hommaa, ja eihän ehdokkaista omaan silmään mikään ruma olekkaan.
Kyllä olen alkanut juuri tuohon N97 päin jo kallistumaan. Tässä ainakin joitain syitä:
+qwerty-näppis
+muokattava aloitus näkymä
+32gt-tilaa(ja mahdollista viellä laajentaakkin !)
+nätin näköinen
+kamera(luulis ainakin olevan hyvä)
+iso näyttö
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2009 @ 00:08
|
Tiimoo
Senior Member
3 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2009 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo 32GB oma massamuisti ja sitten laajennettavissa ainakin 16 GB kortilla. Että kyllä sinne muutaman leffan jo saa mahtumaan. Muilla valmistajilla ei taida ollakkaan näin isoa muistiyhdistelmää saatavilla. Kyllä se 5Mpix kamera on ihan hyvä, itselläni on N85 jossa on 5Mpix. Sillä räpsin kuvia väh. 150 kuukaudessa. Saa ihan hyviä kuvia. Mutta olethan varmasti kuullut sen, että kun valo loppuu niin loppuu hyvät kuvatkin? Se on joka kännykässä.
Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
|
Member
13 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2009 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo: Joo 32GB oma massamuisti ja sitten laajennettavissa ainakin 16 GB kortilla. Että kyllä sinne muutaman leffan jo saa mahtumaan. Muilla valmistajilla ei taida ollakkaan näin isoa muistiyhdistelmää saatavilla. Kyllä se 5Mpix kamera on ihan hyvä, itselläni on N85 jossa on 5Mpix. Sillä räpsin kuvia väh. 150 kuukaudessa. Saa ihan hyviä kuvia. Mutta olethan varmasti kuullut sen, että kun valo loppuu niin loppuu hyvät kuvatkin? Se on joka kännykässä.
Juu kyllähän tuon tiedän, ja kuviahan en tuolla ottaisikaan kuin päivisin. Kunnon kamera mukaan jos noita kuvia enemmän haluan räpsiä ei nuo kännyköitte kamerat kuitenkaan viellä niin hyviä ole.
|
Tiimoo
Senior Member
3 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2009 @ 22:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu näinhän se on, halusin vain tarkistaa.
Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
|
Member
13 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2009 @ 01:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Mahtaakohan N97 näppiksissä olla ääkkösiä ?
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2009 @ 08:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2009 @ 09:24
|
Member
13 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2009 @ 09:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo: Lainaus: Mahtaakohan N97 näppiksissä olla ääkkösiä ?
Eipä muuten olekaan... K:n ja L:n alla ä ja ö. Paska homma.
Kyllä joo syö hieman käyttö mukavuutta kun osan kirjaimista joutuu kirjoittamaan noin..,mutta ei voi mitään :/
|
Tiimoo
Senior Member
3 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2009 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Toi on kyllä niin herkullisen näkönen luuri!
Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2009 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo: Toi on kyllä niin herkullisen näkönen luuri!
Juuh, valkosena ois kyl aika helmi!
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
28. kesäkuuta 2009 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ostaisin valkoisena N97, mut kyl iPhone ois kans mukava (jos ei käytä kännykkää kamerana).
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
Mainos
|
|
|
tibis
Newbie
|
5. heinäkuuta 2009 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko tietoa missä vois lattaa leffoja suoran N97:aan? Vai pitäkö