User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.12.2024 / 17:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > nokia 5630 expressmusic?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 5630 ExpressMusic?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gezn
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2009 @ 00:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, olen harkinnut tuon ostamista, mutta en ole varma kannattaako se.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kännykästä?

Ehdotuksia kännyköistä otan myös vastaan, olen ostamassa musiikin kuuntelu tarkoituksiin.
Gezn
Junior Member
_
23. kesäkuuta 2009 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mjoo, tämän ostin.
Ihan hyvä kännykkä tuntuu olevan :o
henkaboy
Junior Member
_
23. kesäkuuta 2009 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voitko pistää jonkun pienen arvostelun siitä, itseänikin kiinnostaisi kyseinen luuri ;)

LOL
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2009 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite kans ehkä tätä hommaamassa. Mutta käyttäjäarvioita löytyy niin niukasti.. C'mon! Plussat ja miinukset peliin
Gezn
Junior Member
_
25. kesäkuuta 2009 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistän tulemaan kun ehdin, nyt on aikalailla kiireitä niin ei oikein pysty, anteeksi. :/
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2009 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollu toi kännykkä siitä asti kun se tuli. Voin pistää pienen listauksen asioista, joista olen tyytyväinen ja joihin en ole.

Plussat

-Wlan, ehdoton ainakin mulle.
-3,5mm kuulokepaikka, älyttömän hyvä juttu, eipä tartte enään leikkiä kaiken näkösillä viritelmillä vaan kaikki hyvät kuullokkeet menee.
-N-gage pelit, hyviä pelejä löytyy.
-Symbian 60, paljon sovelluksia ja pelejä saa ilmaiseksi.
-600mhz prossu, pyörittää montaa sovellusta päällekkäin.
-Facebook, Myspace ja Messenger, wlanin kaa tosi käteviä.
-Gallerian selaus, ehdottomasti paras kuvien selaus mahdollisuus kaikista puhelimista.
-Say and Play, teoriassa tosi hyvä keksintö.
-Alkuvalikko, johon saa 20 kaverin profiilit

Miinukset

-Symbian 60, toisaalta taas melko raskas ja helposti kaatuileva käyttis. Ainakin mulla kaatunu känny pari kertaa.
-Say and play, käytänössä melko paska. Ei löydä melkein mitään biisejä, joilla on vähänkin pidempi nimi.
-Laskin, Symbian 60 paska laskin. Paremman saa esim mobile9:Stä
-Turhat "Kierrätys-ohjelmat" Kukaan ei niitä varmastikkaan käytä, vievät vain tilaa.

T:Kanada

Ps. Toivottavasti selkeytti asioita hieman. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen puhelin.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > nokia 5630 expressmusic?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy