User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey portit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eDonkey portit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomahawk
Newbie
_
19. syyskuuta 2002 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut vaihtaa tuota porttia ja olen jo kokeillut 80, 6221 ja 6222. Kun tuolla LOWID korjaus sivuilla sanotaan että voi käyttää mitä tahansa portteja niin mitä voisin kokeilla? Kaikilla noilla tulee tuo ERROR LOWID teksti. ID on 0 ja 4000 välillä.

Minulla on ADSL 256 ja en saa lähellekään yhtä paljon tavaraa sisään kuin muut saavat minulta.
Asetukset laitoin tuolla laskurilla ja kokeilin kyllä säädellä mutta ei tuntunut yhtään auttavan.Joskus saan. 20kb/sec mutta mitä pitenpään eDonkey imee niin sitä enemmän se hyytyy.Minulla on Zonealarmin softa palomuuri ja kun säädin internet securityä mediumiin niin rupesin saamaan enemmän.

Tuolta yritin hakea apua mutta kun ei onnistu. http://www.edonkey2000.com/documentation/lowid.html Kun kokeilen noita molempia testejä saan aina tekstin: error/resest on ip 212.266.95.146! Ja tuon sivun ohjeet eivät oikein aukene. Kun en ole mikään nero tämän koneen kanssa. Toivottavasti joku osaa auttaa sillä olisi kiva saada samanverran tavaraa kuin mutkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2002 @ 06:34

Leevis
Suspended due to non-functional email address
_
20. syyskuuta 2002 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on aivan sama ongelma, kaikki on mulla
täsmälleen samanlaista *piippiä* Kyllä on ihme
juttu että tuo testi näyttää mullakin error/reset,. Mulla on norttonin palomuuri,
Yhteys on WLan Suomi4G
pukapuka
Newbie
_
20. syyskuuta 2002 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käyttis on XP tarkista ettei sen oma palomuuri ole käytössä. Oli sama ongelma itsellä.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. syyskuuta 2002 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laastari
Newbie
_
22. syyskuuta 2002 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli samantyylinen ongelma, kun
päivitin koneen W2000 --> Xp:hen !
kokeilin myös kaikkia portteja ja sammuttelin
ZoneAlarmia vähän välistä
(Xp:n oma ON pois käytöstä)

äsken vaihdoin internet-yhteys asetukset
niin että kone ei hae automaattisesti IP- ja
DNS-osoitteita vaan kirjoitin ne sinne
käsin ja heti alkoi "aasi" imuttamaan paremmin
kuin ennen !!!
kannattaa kokeilla sitäkin...
(mulla on kans ADSL 256 ja 10kbps menee ulos
ja 28kbps tulee "kotii") :)
proxyn portti= 4662

Mainos
_
__

_
YaRi
Member
_
22. syyskuuta 2002 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tomahawk: kokeile:
- edonkey->options->proxy settings -> none
- muuta edonkeyn portti komennolla port 80
(kokeile myös esim 22). portin vaihdon jälkeen edonkeyn uudelleenkäynnistys.
- yhteyttä voit testata esim osoitteessa http://vekez.dyndns.org/?sivu=info
edonkeyn ollessa PÄÄLLÄ.

Luonnollisesti palomuurit pois päältä testausvaiheessa. :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey portit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy