User Käyttäjä Salasana  

perjantai 28.2.2025 / 20:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > mokkulan nopeus hidastuu kun tulee edge...apuva!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mokkulan nopeus hidastuu kun tulee EDGE...apuva!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hennax
Suspended due to non-functional email address
_
23. kesäkuuta 2009 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Armon veljet auttakkee!

Mulla on läppäri ja DNA:n mokkula jonka siirtonopeus pitäisi olla
1 Mt/s. "Yhteysohjelma" tarjoaa välillä UMTSia, välillä HSDPA:ta ja sitten sitä ärsyttävän hidasta EDGEä! Käytin konetta yli vuoden Kaarinassa ja aina oli tarjolla vain näitä nopeampia yhteyksiä. Sitten olin maaseudulla pari päivää, ja tuli ekaa kertaa EDGE kuvioihin. Kun palasin takaisin Kaarinaan, alkoi tämä fuckin' EDGE kummittelemaan ekaa kertaa kaupungissa? Saako sitä itse määriteltyä jostain pois?

Kiitos ystävät avusta taas!

Henna
Senior Member

5 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2009 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noissa ohjelmissa (ainakin MobilePartnerissa) saa valita yhdistääkö tuo 2G verkkoon (GPRS/EDGE) ollenkaan, vai käytetäänkö pelkkää 3G:tä. Tarkempaa ohjetta ei voi antaa koska et kertonut ohjelmasi nimeä.
hennax
_
23. kesäkuuta 2009 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Globe Trotter Connect. Siellä asetuksissa on mahdollista vaihtaa pin-kysely päälle tai pois. Vieressä on "Technology preference" ja alla * 3G preferred * 3G only *GPRS preferred * GPRS only, mutta näihin ei pääse käsiksi?

Kiitti taas
H
Senior Member

5 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinun pitää valita tuo "3G only". Mikäli tuo toimii yhtään samalla logiikalla kuin MobilePartner, niin noita ei saa conffailtua jos yhteys on päällä. Eli yhteys poikki, ruksi oikeaan kohtaan ja taas käyntiin.
hennax
_
23. kesäkuuta 2009 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehän toimi!

Kiitti paljon.

H
Senior Member

22 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2009 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aihetta lainaten, miksiköhän minulla näkyy kaikki harmaana Options-valikon Network-välilehdellä?

Ohjelma siis Mobile Partner ja mokkulana Huawei E169.

EDIT: Toimii siis kun yhteys on katkaistu.

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2009 @ 20:36

Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
23. kesäkuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Viljis:
Aihetta lainaten, miksiköhän minulla näkyy kaikki harmaana Options-valikon Network-välilehdellä?
Ohjelma siis Mobile Partner ja mokkulana Huawei E169.
EDIT: Toimii siis kun yhteys on katkaistu.
Asetukset harmaana tietysti silloin kun yhteys on käytössä. Vai enkö nyt ymmärtänyt jotain?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > mokkulan nopeus hidastuu kun tulee edge...apuva!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy