User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 00:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp ja hiiren back-toiminto?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Xp ja hiiren back-toiminto?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
druuga
Newbie
_
23. kesäkuuta 2009 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kas vain, mulla on Microsoftin wireless notebook optical mouse 3000 usb-hiiri ja se on toiminut eiliseen asti ihan ok. Ei mitään ongelmia siis.

Nyt eilen kuitenkin ilmeisesti on tullut jotain Windowsin päivityksiä jotka pölli sen rullan back-toiminnon?

Kaverit tuolla ketkä on toimistoissa duunissa raportoivat, että hiiri tai muut toiminnot koneilla on hivenen sekasin verrattuna ennen päivitystä.

En tiiä liittyykö tämä siihen sitte millään tavalla?

Samalla huomasin, että keväällä ilmestynyt Windowsin Genuine..tää aitous ikkuna on hävinnyt aivan itsestään???!!!

Hyvä niin, koska se ilmesty aina kun koneen käynnisti.

Mitään en ole säätänyt ja ei pitäs olla viruksii..niinhän sitä aina luullaan heh hee.

Selain on Mozzillan Firefox. Hiiren driverit päivitin vaan ei toimi back toiminto edelleenkään kuten ennen.
Back toiminnosta klikattaessa tulee nykysin se vieritys ristikko jota mä oon aina vihannu yli kaiken heh hee!!!

Jos nyt hiiren rullalla klikkaa Iltiksen otsikoita, niin ne avautuu yläpalkkiin kukin omaksi sivukseen.

Ennen ei tuotakaan ominaisuutta ollut.

Eli osaaks kukaan auttaa ku ei nyt vaan nappaa mikään taas..Tälläkin foorumilla joku paini saman ongelman kaa joskus, mutta ei sieltä mulle ollu apua, nyyh :(

Tarviin sen back toiminnon ja se pitäs saada takas :)

No, ihmetellään.

T: Druuga

Erkki Metsola
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
23. kesäkuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisää/Poista sovellus ja ylhäältä ruksaat 'Näytä päivitykset'
Siitä sitten eilisen päivämäärän perusteella poista susi-bugi päivityksen.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp ja hiiren back-toiminto?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy