User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 15:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > cod 4-peliseuraa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cod 4-peliseuraa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fogaz
Newbie
_
24. kesäkuuta 2009 @ 03:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, jos kiinnostaa hyvässä suomalaisessa seurassa pelattavat yhteismatsit, lisätkää psn: fogazzo

meillä kaikilla on headsetit, ja ollaan suurin osa ihan hyviä pelaajia, itse 8th prestige. ottelut käynnissä lähestulkoon joka ilta.

lisätkää ystäväpyyntöön viesti playstationfin että tiedän hyväksyä.
Member

3 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2009 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mua sattuu kiinnostamaan! Itse en prestigeä aloittanut kun oli jo ennen lv.55 golden dragunov, eli olen 55lv ilman prestigeä, toivottavasti silti riittävän hyvä teiän peleihinne mukaan :)
nykyään siis pari kultasta asetta lisää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2009 @ 12:29

Member

6 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy cod 4 ja 5, pyytäkää kaveriksi mauritius15 ,Headset löytyy, rank 49lvl...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > cod 4-peliseuraa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy