User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 07:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone pysähtyy post screeniin (ratkastu)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone pysähtyy post screeniin (ratkastu)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tupottaja
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2009 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun käynnistän koneeni, niin ensiksi tulee asuksen logo, jonka jälkeen se siirtyy post screeniin, jossa se näyttää ihan oikein prossun, muistit ja primary ja secondary slavet ja masterit. Tähän se sitten jääkin. Kone vain hurisee normaasti, eikä anna minkäänlaista virheilmoitusta tai piippaa. Olen muutellut biossista eri vaihtoehtoja mutta mikään ei vaikuta asiaan. Bios näyttää kaikki kovot ja muistit yms. aivan oikein. Minulla on kaksi kovoa, joista toisella on xp. Olen vaihdellut näiden kovojen paikkaa, ja niin että jompikumpi on pelkästään kiinni.Olen myös repinyt koneesta irti kaikki lisäsysteemit paitsi näyttiksen, mutta silläkään ei ollut mitään vaikutusta. En oikeasti pysty keksimään, että mikä tässä kusee.

Emo: Asus a7v8x-x
Prossu: AMD athlon xp 2400
muistit: 2x512 ddr pc400
Kovot: maxtorin 80gb ja seagaten 500gb
Käyttis: windows xp home edition
Tupottaja
Junior Member
_
29. kesäkuuta 2009 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain koneen pelittää jälleen, en vaan oo tosin satavarma että miten. Puhaltelin ja imuroin kaikki pölyt koneesta ja sit jätin pois ylimääräsen verkkokortin ja vaihdoin pci-paikkoihin menevien korttien järjestystä. Lisäksi oijoin ide-kaapelit ettei ne enää mee spiraalilla. Go figure.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone pysähtyy post screeniin (ratkastu)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy