User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 18:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mikä canon digikamera alle 500 ? paras ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä Canon digikamera alle 500 ? paras ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
marttala
Newbie
_
27. maaliskuuta 2004 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa kameraa. Se on päätetty että merkki on Canon, mutta tarjolla olisi tietysti monta mallia.

Power Shot A70 ?
A75 ?
(400 ? sis. akkupaketin ja 128 muistikortin)
A80 ?

Ixus joku malli ?

Sijoitanko enemmän; Power Shot S1 IS maksaisi 649 ? ?

Digikameraa en ole koskaan edes kokeillut- jonkunverran olen kuvannut Canon järkkärillä jossa mm. EF 75-300 USM.
Kuvia tietysti otetaan sitten perheestä, autoista, luonnosta, vaikkamistä mutta aina ei ole kamera mukana.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2004 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parempi foorumi digistillkamerakeskusteluihin on http://www.digicamera.net/

Täällä lähinnä käsitellään digiVIDEO asiaa...:-)
marttala
Newbie
_
28. maaliskuuta 2004 @ 02:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos !
Tämän ketjun voikin poistaa.
Member

2 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2004 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä täällä mielestäni voi ja pitääkin keskustella myös "digistill" kameroista, mutta ehkä tuolla alueella "Kaikki muut". Tuolta sivulta voit myös lukea kommentteja ja ohjeita hankintapäätöksesi tueksi. http://digifaq.info/digifaq/3_paras.html
Mikäli olisin itse hankkimassa kameraa, valintani olisi Ixus 400, joka on erittäin pieni, aina mukana pidettävä ja hinta- laatusuhteeltaan kärkipäässä.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2004 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, kyllä minun puolesta täällä voi keskustella vaikka nypläyksestä mutta kun ajattelin kysyjän parasta. Onhan porukalla tuolla digicameranetissä tuota kokemusta ja tietoa stillkuvauksesta kuitenkin huomattavasti enemmän...

Beaverin kanssa olen samaa mieltä tuosta Ixus 400:sta, varsinkin jos kynnys kantaa kameraa mukana kasvaa koon ja painon mukana.

Mutta on muistettava että kysessä on kuitenkin vaan pokkari, vaikkakin hyvä sellainen, ja jos järjestelmäkameraa on tottunut käyttämään täyspainoisesti niin eihän tämä ikinä sitä korvaa. Esim. luontokuvaukseen se ei ole erityisen sopiva. Polttovälialue kinovastaavuutena vain 36-108mm. Jää eläimet ja linnut kuvaamatta. LCD-näyttö liian pieni ja kiinteä, et voi matalalta kuvata joustavasti kun se ei käänny jne.

Mutta hyvä kompromissi on myös G5 jossa zoom 35-140 kinona, ja kääntyvä etsin. Tosin ei välttämättä mikään varsinainen "aina mukana" malli enää, painon ja koon vuoksi...

Minusta A-sarjan mallitkin ovat hyviä ja käytännöllisiä "yleiskameroita", varsinkin ladattavien AA-akkujen käyttömahdolisuus on kätevää. Ehkeivät kuitenkaan ole varsinaisia "harrastajakameroita", vaan enemmän helppokäyttöisiä arjen yleiskoneita...;-)
Vasa
Suspended due to non-functional email address
_
22. huhtikuuta 2004 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
A 80
Ehdottomasti paras niistä itellänkin on sellainen suosittelen!
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2004 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ilmanmuuta IXUS linjan kannalla.
Itsellä IXUS 400.
Nyt valitsisin IXUS 500 koska hintaero on pieni.
http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuotehaku.pl?tuoteryhma=27
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mikä canon digikamera alle 500 ? paras ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy