User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 11:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ 0.401 buginen ??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ 0.401 Buginen ??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
-Tinke-
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2004 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli tällästä juttua olen kuullut että tuossa versiossa olisi paha bugi joka pyörittää kovoa ittekseen ja näin jumittaa konetta?

Warning! DC++ 0.401 contains a serious bug which makes your hard-drive to spin empty and your computer tilts as long as you shutdown DC++

eli on siis viisainta vaihtaa takas 0.307:aan...

että pitikin mennä päivittämään.. =(
LilC
Newbie
_
28. maaliskuuta 2004 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin mahdollista, että se on buginen, mutta tuo kovalevyn pyöriminen on varmaankin vaan jaossa olevien tiedostojen "hashausta", joka vie aikansa, kun uuden DC:n ensimmäisen kerran käynnistää.

Itse en vielä kuitenkaan bugeihin ole törmännyt. Yhtä hyvin toimii kuin aikasemmatkin. Hashien tarpeellisuus on sitten asia erikseen.
akukalle
Member
_
28. maaliskuuta 2004 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvin toimaa

hashin tarpeellisuuden näkee sikku suurin osa käyttää clienttiä joka tukee hashausta........
Haut tulee tehokkaamaks yms.
joppis
Member
_
29. maaliskuuta 2004 @ 01:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla se ainakin toimi hyvin sain dceen aktiiviseks, ennen en sitä ole saanutkaan en tiedä johtuuko uudesta versiosta vai mistä mutta toimii akivena.
^Naksu^
Newbie
_
29. maaliskuuta 2004 @ 04:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla se ei toiminu sitten pätkääkää.. tuumas vaan sanoa et connection refused by target machine.. mistä lie johtuu tuo sitten.. vaihdoin takas 306 ni toimii ku unelma =)
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2004 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kyl pelaa toi 0.401 ihan hyvin..

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
YaRi
Member
_
29. maaliskuuta 2004 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipäs levitellä perättömiä huhuja.
Prosessorin- ja levynkäyttö johtuu hashauksesta, joka tehdään joka tiedostolle vain yhden kerran. Hashaus-prosessi pyörii low-priorityllä, eikä siten pitäisi jumittaa konetta.
Se ettei saa yhteyttä hubiin päivityksen jälkeen johtuu todennäköisesti väärin konffatusta palomuurista, joka estää muutetun/päivitetyn exe-tiedoston pääsyn nettiin.
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2004 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
YaRi on oikeassa. päivityksen jälkeen dc++ exe liikenne piti hyväksyä softapalomuurissa.muute ei toiminut. ja käytössä ei ole jumittanut konetta kertaakaa vaikka on ollut päällä 24/7
-Tinke-
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2004 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli siis voi huoletta käyttää 0.401 versiota?

no täytyypä taas sitten päivittää...

mutta monella hubilla tota viestiä ilmoiteltiin:

"Warning! DC++ 0.401 contains a serious
bug which makes your hard-drive to
spin empty and your computer tilts as
you shutdown DC++ "

..mut kai se on sitten taas jonkun idiootin päähänpisto...
YaRi
Member
_
29. maaliskuuta 2004 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietämättömyyttä vain. Huhut saa äkkiä siivet:
http://dcplusplus.sourceforge.net/forum/viewtopic.php?t=9102
Ei ole bugi vaan hyödyllinen ominaisuus.
Nytpä voit valistaa muita viisaampana :)

Senior Member

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2004 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yhden ongelman olen havainnut uudessa versiossa. sanoo aika monesti "virhe avattaessa kohdetiedostoa: käyttö estetty" mitähän tuokin sitten meinaa
tomato
Newbie
_
31. maaliskuuta 2004 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
virhe avattaessa kohdetiedostoa: käyttö estetty
Kovalevyn osio täynnä? Ainkin itellä herjasi tuota kerran kun kovalevy oli täysi.
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2004 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muuten ehkä mahdollista mutta levyllä vapaata tilaa noin 60 gigaa ja joltain toiselta se lähtee sitä samaa tiedostoa lataamaan. ja siltä samaltakin kunhan sammuttaa dc:n muutaman kerran
paavov
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2004 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä sit tos bugista, mut mulla ainakin tilttasi koko kone! Dc++ alko käymään läpi mun jaossa olevia tiedostoja ja sit vaan yhtäkkiä kuuluu jotain ihme surinaa koneen sisältä (varmaan kovalevy) ja koko kone tilttas ihan täysin. Koitin sit vielä uudestaan käynnistää DC++:n mut teki saman tempun. Joten itse en kyllä tohon versioon enää koske! Btw mikä toi "hashaus" oikeastaan on?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2004 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaahas.. viikon on pyörinyt dc++ 0.401 ilman ongelmia..
paavov -oletko tarkastanut kovalevyn että siinä ei ole vikaa??

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
paavov
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2004 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole pahemmin kovalevyä tarkistanut. Hyvin on toiminut kovalevy tähän asti, ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Taitaa vaan olla ettei toi uusin DC++ sovi yhteen mun koneen kanssa. Täytyy vaan odotella uutta päivitystä. Onneksi vanhat versiot toimii!
Moderator
_
7. huhtikuuta 2004 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vois auttaa toi kovalevyn eheyttäminenkin, jos et ole sellaista pitkään aikaan tehnyt.
Käynnistä -> kaikki ohjelmat -> apuohjelmat -> järjestelmätyökalut -> levyn eheytys
paavov
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2004 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tossa levyn eheytyksessä mitään riskejä? Olen joskus kuullut, että joku ois eheyttänyt kovoaan ja ois tiedostoja kadonnut. En ole sen takia viitsinyt pahemmin kovoani eheytellä.

Ja kyllä toi varoitus tosta bugista tuntuu pitävän aika hyvin paikkansa ainakin mun koneella...
Zhame
Member
_
7. huhtikuuta 2004 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä toi eheytys pitäs mitään haittaa koneelle tehdä! Saat vaan kamat järjestykseen ja jopa hieman lisätilaa, ja prosessitkin nopeutuvat! Ainoita onkelmia mitä voi olla, on ne ettei kaikki sovellukset toimi enää niinkuin pitää! Sen takia kannattaa varautua installoimaan uudestaan ks. sovellukset! Vaikkakin harvinaista on tämäkin! Suosittelen eheyttämään mikäli kovalevy on ollut kovassa käytössä, etkä ole sitä eheytellyt koskaan/aikoihin!
Moderator
_
7. huhtikuuta 2004 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse teen tuon operaation ~kerran viikossa. Nuo p2p-ohjelmat kun heittelevät noita tiedoston palasia kovolle miten sattuu.
paavov
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2004 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy varmaan sit eheyttää oma kovo. Tuskin siitä sit mitään haittaa on, kun mulla on kaikki jaossa olevat tavarat kovolla, johon ei ole asennettu mitään ohjelmia.

Täytyy sit sen jälkeen katsoa uudestaan tota uutta DC++ jos jaksaa.
nikoherra
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2004 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa Dc++ 0.401 näkyy käyttäjien ip-osoiteet, ni eiks se oo aika huono juttu, ku jokuhan vois hakkeroida toisten koneita...
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2004 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tossa Dc++ 0.401 näkyy käyttäjien ip-osoiteet, ni eiks se oo aika huono juttu, ku jokuhan vois hakkeroida toisten koneita...
Helpompiakin tapoja on noita IP osoitteita kerätä =)
ja on ne aikaisemminkin helposti selvittänyt.
Mainos
_
__

_
Azasel
Newbie
_
12. huhtikuuta 2004 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne tahot, jotka ovat IP:n ennenkin haluneet saada, ovat sen saaneet ihan helposti. Nyt se vaan näkyy normaaleillekin käyttäjille. Joten turhaa tuosta isompaa juttua tekemään.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ 0.401 buginen ??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy