User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 15:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > hauppauge win tv pvr 250 sammuttaa koneen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hauppauge win tv pvr 250 sammuttaa koneen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bigbear
Suspended due to non-functional email address
_
29. maaliskuuta 2004 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun yritän käynnistää wintv2000 ohjelmaa kone boottaa..

emona asus k8v deluxe ja näyttiksenä radeon 9800pro

Olen asentanut laitteet jo pariin kertaan ja ennen asennusta tuhonnut edellisen asennuksen hwclearilla
Mansikki
Newbie
_
29. maaliskuuta 2004 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on tuo kortti ja sen kanssa on joskus ollut jotain ongelmia kans.

- varsinkin että emon ajurit on päivitetty on ollut tärkeää (abit).
- sygaten palomuuri ei ole paras mahdollinen samaan aikaan hauppaugen kanssa.

- win tv2000 ohjelmista olen huomannut että itselläni toimii huomattavasti paremmin "vanhemmat" versiot kuin nämä uudemmat!!!
Uusilla menee jumiin kone ja muuta vastaavaa !!!
Mauri11
Suspended due to non-functional email address
_
5. huhtikuuta 2004 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykö tietoa ATK-maailmasta?

Miten saan näkymään digitaaliset tv-kanavat PC:lläni. Minulla on tv-antennikaapeli digiboxilla verustetusta TV:stä tietokoneelleni, jolla näkyy analoogiset kanavat Hauppauge Win TV-2000 kortin välityksellä. Mutta miten saan näkymään/säätymään digitaaliset kanavat PC-lleni? Minulla on antennikaapeli liitetty liittimellä TV:n ja digiboxin väliin, josta tulee ja näkyy analoogiset tv-kuvat PC:llä? Jos tämä ei onnistu, onko WIN TV 2000 PC-kortilla tietokoneessa liitintä, johon voi liittää esim. Canon DM ? MV 750i digitaalivideokameran, jossa on analooginen tuloliitäntä ja analoogi-digitaalimuunnin. Kamerassa on suoratulostus/tukee PictBridge-standardia? Pitäisi saada vanhat VHS-nauhat poltettua digitaali-levylle, joko TV:n kautta tai suoraan PC:n välityksellä.

Nimimerkki: Mauri 11
Mainos
_
__

_
cronos
Senior Member
_
5. huhtikuuta 2004 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Big bear sama ropleema mulla ton wintv2000:en kanssa mä oon hoitanut kaappaus hommat virtualdubvcr:llä. ja se on hyvä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > hauppauge win tv pvr 250 sammuttaa koneen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy