User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 16:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > virtualdubmod
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VirtualDubMod
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maze_
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2004 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on elokuvia koneella, jotka ovat kahdessa eri osassa ja olen yhdistänyt ne TMPGEnc:lla yhteen. Sitten olen ottanut VirtualDubMod:din, jotta saisin elokuvasta AVIN.

Edellisen leffan muuttaminen aviksi onnistu, mutta nyt yritin samaa toisella elokuvalla, jonka olen yhdistänyt yhteen ja se tekee siitä liian ison avin. Elikkä se syö kaikki gigat koneelta ja jää kesken. Avi:sta tuli jotain 70 giganen.

Olen katsonut ohjeista täältä, miten sitä VirtualDubMod:dia käytetään, mutta en ymmärrä ja taas tajuan... Edellisestä elokuvasta tuli oikean kokoinen ja mahtu dvd:lle.

Tekeekö se siitä sitten jonkun huippu kuvan laadun vai mitä? Vai pitäisikö ensin tehdä VirtualDubMod:lla molemmat elokuvan osat aviksi ja sitten yhdistää????!!!

Tai sitten olen tehnyt jotain väärin, avia tehdessään???!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2004 @ 05:17

Moderator
_
31. maaliskuuta 2004 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olet unohtanut pakkausasetukset selvästi.

Video ---> Compression ja valitse sieltä divx tai xvid, kumpaa käytätkään ja pistä bitrateksi 1000-1400 tai hae bitrate laskuri ja laske kuinka suurella bitratella pystyt tekemään että saat haluamaasi kokoon pätkän.

~Jööman~
Senior Member
_
31. maaliskuuta 2004 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XviD:ssä on nykyään bitrate laskuri, ei tartte mitään erillistä ohjelmaa siihen.
maze_
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2004 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Video ---> Compression ja valitse sieltä divx tai xvid. Ei löydy.

Pitääkö se tehdä: Video---> Direct Streams... Ja sitten vaan tulemaan AVIA??

Täällä sivustolla oli ohjeissa sillä tavalla, mutta en saa valittua sitä jostain syystä.
Mainos
_
__

_
cronos
Senior Member
_
7. huhtikuuta 2004 @ 02:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Video-->Compression ja siellä on oltava DivX ja XviD jos olet ne koneellesi asentanut, sulla on tosiaan käyny ton 70gigasen kanssa sillai että se on purkanut sen raa,aksi videoksi, eli sieltä vaan pakkaukseksi divx tai xvid ja noitten kuvanlaatuhen kanssa voi survasta 2 tuntii /700mb huoletta ni saa DVD levylle sitten monta leffaa mahtumaan.

http://divxbycronos.sytes.net
tuolla on helpommat ohjeet tohon svcd-->divx koodaukseen DVDX:llä jos toi vdubmod tuottaa päänvaivaa, se on helvetin hyvä softa video hommissa mutta sillä on hieman hankala tehdä mitään jos ei oikeen oo hajuakaan mitä on tekemässä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2004 @ 02:06

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > virtualdubmod

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy