User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 18:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > bs player suckz???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BS PlayeR suCkZ???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2004 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin tässä kysellä, että onkohan muillakin samanlaisia ongelmia ja mistähän ne johtuvat? Eli:

Minulla on BsPlayeriN suht.vanha versio(uusin on sieltä ja syvältä), ja kun rupesin katsomaan sillä itse ripattua DivX varmuuskopiota, se nyki valtavasti. Sitä ei vain yksinkertaisesti pystynyt katsomaan. Kun katsoin samaa elokuvaa Media Playerillä, Se ei nykinyt ja jopa kuvanlaatu vaikutti paremmalta! Rippasin elokuvan DVD-2-AVI ohjelmalla(taitaa olla uusin). Joten pitääkö minun ihan suosiolla hylätä BsPlayer ja siirtyä parempiin soitto-ohjelmiin? Vai onko Rippauksessa jotain vikaa? Olen yrittänyt katsella BsPlayerin asetuksia, mutta en ole löytänyt sieltä mitään auttavaa. Olkaa hyvät ihmiset ja auttakaa!!!!
Moderator
_
31. maaliskuuta 2004 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kodekeissa on vikaa, mun veikkaus.

Ite en pidä bs:stä ollenkaan vaan käytän wmpc:tä.

ipzu
_
1. huhtikuuta 2004 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oKei, topiCCi oli vähän huono...
No, mitä siis? LaTaan uudet kodekit? kokeilen ripata muilla kodekeilla? Olen kokeillut DivX:n Low Motion-kodekkia, 5.1:stä, 3.1:stä ja XviDiä. Millään ei tunnu saavan kunnon jälkeä. Tai ei BSP:hen ainakaan. Muut soittimet sensijaan soittavat leffat nykimättä.
Dvbdude
Newbie
_
4. huhtikuuta 2004 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan vaan ton kuvan jossain topicissa ennenkin nähneenä kysyn, MIKSI huonoin?
Poista tuo typerä kuva, sen viesti on usein aiheeton...
joppis
Member
_
6. huhtikuuta 2004 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä tosta chopperin kuvan huonoudesta sillä aika hauskaa kun viesti 2 riviä mutta saa skrollata satariviä kun toi kuva on niin iso. Muuten hyvä mutta pienennä sitä.
Mainos
_
__

_
ipzu
_
8. huhtikuuta 2004 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotta viitsisikö joku ottautua minun ongelmaani...?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > bs player suckz???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy