User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 15:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > kuva ei näy ksvcd:ssä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuva ei näy KSVCD:ssä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ame_
Account closed as per user's own request
_
1. huhtikuuta 2004 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on muutama ksvcd jota en oo ite tehny ja ne on toiminu hyvin mutta ku koitin ite tehrä ni kuvaa ei näkyny ollenkaa, ääni kuului. Oon koittanu eri resoluutioita ja PAL ja NTSC:tä kumpaaki mutta tuloksetta. DVD-soitin on Sony dvp ns-305. Ja oon tehny ne ohjelmalla D.I.K.O.
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2004 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa kokeille suoraan tuolla tmpgenc templatella.
Ame_
_
1. huhtikuuta 2004 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin noita templateja mutta ku se tekee ne videot johonki .m1v ja .m2v muotoo ni en saa poltettua niitä nerolla tai VCDEasyllä. Eikö niitä saa tallentumaa vaikka .mpg?
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2004 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä teet audiolle?
TMPGenc File valikosta löytyy MPEG Tools ja siellä on multiplex jolla saa äänen ja kuvan yhdistettyä.
Ame_
_
1. huhtikuuta 2004 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitsin tuosta yhestä valikosta ny tuon "System (Video+Audio)" ja nyt tulee .mpg mutta ei vieläkään tuu kuvaa dvd-soittimessa. Voiko väärä resoluutio vaikuttaa tossa? Ku tuon kuitenki pitäs soittaa noita ksvcd:itä ku ne yhet toimii jota en ite oo tehny, niissä neuvotaan polttamaan NTSC:nä että pitäskö sitä koittaa? Täytyy jatkaa testailua

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2004 @ 17:38

Ame_
_
1. huhtikuuta 2004 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2004 @ 18:32

Mainos
_
__

_
cronos
Senior Member
_
2. huhtikuuta 2004 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon ainakin tehny noi aina sillai että lataan ihan svcd:n templatesta sama fps kuin lähteessäki ja jätän audion normiksi ja reson normiksi, muokkaan vaan tota bittivirtaa kuvalle ja on toiminut kaikki 59e halpis pöytä soittimessa.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > kuva ei näy ksvcd:ssä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy