User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Edonkey ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
22. syyskuuta 2002 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edonkey ei imuta kunnolla vaan palaa looking kohtaan vaikka downloadaa ensin 20 kb/sec, mutta aina menee sitten tohon lookingiin ja speed 0.0 ja joudun käynnistämään uudelleen, jotta lataaminen taas onnistuu, mikä vikana ? usein joudun käynnistämään koko koneen uudelleen, jotta taas onnistuu. Muut uppaavat lähes jatkuvasti nopeammin kuin imutan. Käytössä cablemodem usb:llä ja olen kokeillut ilman zonealarm prota, mutta saan sharereactor.fi:ssä ja muillakin servuilla aina low id your port is not... jne. Olen päivittänyt serverilistan ja en käytä bottia mutta koskaan id:ni ei ole enemmän kuin viisinumeroinen luku sekin sharereactor.fi:ssä. Kaikki muut p2p softat toimivat ongelmitta, mutta edonkey ei. Optionseissa ylhäältä alas 0-10-0-500 ja kaikki muuta asetukset oikein, mutta ei tule siedettävällä nopeudella. Mikä tähän voi auttaa kun ei imuta ? Olen lukenut kaikki aikaisemmat viestit.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy