User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > miten mahtuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten mahtuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
colazo
Member

1 tuotearvio
_
9. huhtikuuta 2004 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli miten mä saan esim pelin joka on 750mb kokoinen tavalliselle cdr:älle onko tohon jotain kikkaa vai pitäiskö hankkii polttava dvd asema ???
Pein
Senior Member
_
9. huhtikuuta 2004 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostat 800mb:n levyn.
Jos bin image on tuon kokoinen niin se kyllä menee 700mb levyllekin.
colazo
Member

1 tuotearvio
_
13. huhtikuuta 2004 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis miten se onnistuu ??? mä olen yrittäny polttaa nerolla mut se ilmoittaa koko ajan että levyyn ei mahdu. joten mitä pitäs tehdä ???
Pein
Senior Member
_
13. huhtikuuta 2004 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No et sitten vieläkään viihtiny tarkentaa, että onko kyseessä image ja missä muodossa se on.
Imaget siis Burn image/Polta image -toiminnolla.
Onko asetuksista ylipoltto päällä?
Käytä hakua tai tutki neron asetuksia tuosta ylipoltosta, niin voit sen sitten pistää päälle.
colazo
Member

1 tuotearvio
_
14. huhtikuuta 2004 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos avusta mä yritän nyt saada poltettuu sitä levylle.
Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2004 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos se on esim. bin niin yleensä riittää että kirjotat imagelle cue tiedoston minkä avulla poltat sitten imagen levylle...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > miten mahtuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy