vcd sonylla?
|
|
peeki
Newbie
|
31. joulukuuta 2001 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkä vcdt sonyn dav s300:lla cdrw:llä näkyy hyvin,mutta cdr:llä ei!onko kenelläkään tietoa millä cdr:llä saan vcd:t näkymään?käytin maxellia mutta tuli vaan että NO DISC
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2001 @ 13:02
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2001 @ 16:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Sori, (tietyt) Sonyn soittimet ovat ainoat maailmassa, joissa homma on noin päin -- eli CDRt _EIVÄT_ pelaa ollenkaan, vain ja ainoastaan CDRWt.
|
Rastas
Junior Member
|
3. tammikuuta 2002 @ 15:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Katselin vcdhelp.com'in DVD-soittimien yhteensopivuuslistaa. Siellä on ilmeisesti kaikki maailman ko. vimpaimet ja ällistyttävän täydellinen selostus mitä mikin tyyppi todistettavasti pystyy pelittämään.
|
peeki
Newbie
|
4. tammikuuta 2002 @ 13:05 |
Linkki tähän viestiin
|
joo tosiaan sieltä löytyi muutama merkki jotka "toimii"? täytyy kokeilla!
|
Matti
Newbie
|
11. tammikuuta 2002 @ 19:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Sony DVP-S335 pelaa takuulla vivastarin cdr levyt,löytyy ainakin gigantista!Toimii varmaan DAV S300:kin.
|
peeki
Newbie
|
23. tammikuuta 2002 @ 01:01 |
Linkki tähän viestiin
|
joo ostin vivastarin levyjä ja poltin ne nerolla hyvin toimii!! yks ongelma on mun pitää polttaa ne 4xnopeudella,koska jos poltan pienemmällä nopeudella ne ei toimi mistäköhän se johtuu?
|
japez
Suspended due to non-functional email address
|
23. tammikuuta 2002 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkohan muita levymerkkejä joita toi Sony suostuis soittamaan kuin nuo vivastarin levyt?
Itse kun olin ollut siinä uskossa koko ajan, että kys. oleva soitin ei ees soita noita cdr:levyjä. Oppi ja ikä kaikki!!
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
23. tammikuuta 2002 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, kysymys on nimenomaan levyjen taitekertoimesta eli siitä, miten levyn lukupinta heijastaa laservalon takaisin asemalle.
|
Mainos
|
|
|
peeki
Newbie
|
24. tammikuuta 2002 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
sulle joka kyselit niitä erimerkkisiä levyjä jotka toimii,niin koita katsoa vcdhelp.com:ista sieltä löysin tuon vivastar merkin
|