User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > sanokaas.....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sanokaas.....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. syyskuuta 2002 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanokaas joitain hyviä viruksen torjunta ohjelmia.
Sellaisia jotka ei sekoita tai herjaa muitten ohjelmien kanssa.

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
Trilogy
Senior Member
_
24. syyskuuta 2002 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit kyllä vähän paremmin noita topicceja nimetä...

Mielestäni paras on edelleen F-Prot
www.f-prot.com

Ilmainen, nopea, tunnistaa kivasti viruksia jne.
toiset eivät vain tykkää hieman vanhahtavasti dos-ulkoasusta :)
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. syyskuuta 2002 @ 02:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielipiteeni on Norton. Kaiken saa automaattiseksi (päivitykset ja koneen tarkastus).
Jaanz
Senior Member
_
25. syyskuuta 2002 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Norton Internet Security; sisältää palomuurin ja aktiivisen virustentorjunnan & automaattiset päivitykset. (Kannattaa ajoittain kyllä itse käydä tsekkaamassa päivitykset myös ajoittain)

Demo version mielestäni saa www.symantec.com sivuilta.

F-Securen vastaava aiheutti mulla ainakin pieniä vaikeuksia, enkä veinannut saada sitä pois koneesta millään...

F-Prot on täysin ilmainen, mutta passiivinen eli sun pitää itse se käynnistää/hakea päivitykset ja se on dos-pohjainen, en tiedä miten toimii XP:ssä...
Khauron
Moderator
_
25. syyskuuta 2002 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
F-Prot DOS-versio (on siis ilmainen) toimii XP:ssä ihan OK.
Pagefile.sys:t sun muut se skippailee tietysti, mutta kyllähän sen skannaamaan ja tunnistamaan saa.

Itse suosittelen kanssa Nortin 2002:sta. Ei vie turhaan tehoja, mutta hoitaa tehtävänäs kunnolla. Myös e-mail -skanneri toimii.
dumble
Member
_
1. lokakuuta 2002 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itella on Norton AntiVirus 2003, ei oo ollu mitään ongelmia, yhdessä vaiheessa oli F-Secure AntiVirus mutta kun vertasin sitä Nortoniin niin huomasin että se on paljon monipuolisempi.
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
1. lokakuuta 2002 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on Antivir. On kyllä hyvä virus skanneri, ja vielä ilmainen. Mulla oli majaillut koneella jo pitkään virus, jota F-Prot ei löytänyt, mutta Antivir löysi sen vruksen heti, ja poisti. Oli vielä(siihen aikaan) uusin f-Protin versio, eikä muka löytänyt mitään. Meni kyllä vähän luottamus F-Prottiin ton jälkeen...
pastor
_
2. lokakuuta 2002 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
F-Securen antivirus on monesti toimeton joillekin viruksille ja troijalaisille ei taho ymmärtää mitään vaikka pitäisi olla aina ajantasalla ku päivittelin sitä joka päivä. Vaihdoin Nortonin System Works 2003:seen ja kone pelittää paljon paremmin ja scannaukset on paljon nopeampia. F-Secure on ainakin syytä poistaa ennen nortonin asennusta ku kone menee jumiin ja poiston joutuu tekeen sit vikasietotilassa. Varmaan monelle selviä asioita mut kantapään kautta opitun muistaa.
Senior Member
_
2. lokakuuta 2002 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu on todettu että AntivirPE 6 on todella parempi kuin F-Secure jolta jää usein PÖPÖT huomaamatta.....
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. lokakuuta 2002 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
F-secure kyllä löytää virukset kunhan muistaa päivittää virus tietokannan. Troijalaisten yms. suhteen se on aika heikko, kuten monet muut virus torjunta ohjelmat. Mutta niitä varten on omat ohjelmat.
http://www.lavasoftusa.com/
http://www.anti-trojan.net/en/home.aspx
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2002 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko teillä täysversioita nuo viruksen torjunta ohjelmat?
Rude
Inactive
_
4. lokakuuta 2002 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmaisista Antivir ja maksullisista Norton.
Itselläni on Norton internet security TOSI HYVÄ, palomuuri ja virusohj.
tahvo
Junior Member
_
4. lokakuuta 2002 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen testannut suunnilleen kaikki antivir ohjelmat ja päädyin pitämään pc cillin 2002

toimii täydellisesti, jollain muulla saattaa toimia joku muu paremmin ( epäilen kylläkin ;) )

mutta f-secureen en luottaisi sentin vertaa :/

ps. topicin nimessä tosiaan olisi hiomista
Mainos
_
__

_
ZargoX
_
8. lokakuuta 2002 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jake.k: mulla kyllä oli f-protin uusin versio, ja se mun koneella ollut virus oli mitä ilmeisemmin aika vanha, koska .exe jossa virus oli, oli ollut koneellani monta kuukautta.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > sanokaas.....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy