Sanokaas.....
|
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. syyskuuta 2002 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanokaas joitain hyviä viruksen torjunta ohjelmia.
Sellaisia jotka ei sekoita tai herjaa muitten ohjelmien kanssa.
KIITOS ETUKÄTEEN!!!
|
Trilogy
Senior Member
|
24. syyskuuta 2002 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisit kyllä vähän paremmin noita topicceja nimetä...
Mielestäni paras on edelleen F-Prot
www.f-prot.com
Ilmainen, nopea, tunnistaa kivasti viruksia jne.
toiset eivät vain tykkää hieman vanhahtavasti dos-ulkoasusta :)
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
25. syyskuuta 2002 @ 02:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Minun mielipiteeni on Norton. Kaiken saa automaattiseksi (päivitykset ja koneen tarkastus).
|
Jaanz
Senior Member
|
25. syyskuuta 2002 @ 05:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Norton Internet Security; sisältää palomuurin ja aktiivisen virustentorjunnan & automaattiset päivitykset. (Kannattaa ajoittain kyllä itse käydä tsekkaamassa päivitykset myös ajoittain)
Demo version mielestäni saa www.symantec.com sivuilta.
F-Securen vastaava aiheutti mulla ainakin pieniä vaikeuksia, enkä veinannut saada sitä pois koneesta millään...
F-Prot on täysin ilmainen, mutta passiivinen eli sun pitää itse se käynnistää/hakea päivitykset ja se on dos-pohjainen, en tiedä miten toimii XP:ssä...
|
Khauron
Moderator
|
25. syyskuuta 2002 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
F-Prot DOS-versio (on siis ilmainen) toimii XP:ssä ihan OK.
Pagefile.sys:t sun muut se skippailee tietysti, mutta kyllähän sen skannaamaan ja tunnistamaan saa.
Itse suosittelen kanssa Nortin 2002:sta. Ei vie turhaan tehoja, mutta hoitaa tehtävänäs kunnolla. Myös e-mail -skanneri toimii.
|
dumble
Member
|
1. lokakuuta 2002 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Itella on Norton AntiVirus 2003, ei oo ollu mitään ongelmia, yhdessä vaiheessa oli F-Secure AntiVirus mutta kun vertasin sitä Nortoniin niin huomasin että se on paljon monipuolisempi.
|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
|
1. lokakuuta 2002 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on Antivir. On kyllä hyvä virus skanneri, ja vielä ilmainen. Mulla oli majaillut koneella jo pitkään virus, jota F-Prot ei löytänyt, mutta Antivir löysi sen vruksen heti, ja poisti. Oli vielä(siihen aikaan) uusin f-Protin versio, eikä muka löytänyt mitään. Meni kyllä vähän luottamus F-Prottiin ton jälkeen...
|
pastor
|
2. lokakuuta 2002 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
F-Securen antivirus on monesti toimeton joillekin viruksille ja troijalaisille ei taho ymmärtää mitään vaikka pitäisi olla aina ajantasalla ku päivittelin sitä joka päivä. Vaihdoin Nortonin System Works 2003:seen ja kone pelittää paljon paremmin ja scannaukset on paljon nopeampia. F-Secure on ainakin syytä poistaa ennen nortonin asennusta ku kone menee jumiin ja poiston joutuu tekeen sit vikasietotilassa. Varmaan monelle selviä asioita mut kantapään kautta opitun muistaa.
|
Senior Member
|
2. lokakuuta 2002 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu on todettu että AntivirPE 6 on todella parempi kuin F-Secure jolta jää usein PÖPÖT huomaamatta.....
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
2. lokakuuta 2002 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. lokakuuta 2002 @ 04:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko teillä täysversioita nuo viruksen torjunta ohjelmat?
|
Rude
Inactive
|
4. lokakuuta 2002 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Ilmaisista Antivir ja maksullisista Norton.
Itselläni on Norton internet security TOSI HYVÄ, palomuuri ja virusohj.
|
tahvo
Junior Member
|
4. lokakuuta 2002 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
olen testannut suunnilleen kaikki antivir ohjelmat ja päädyin pitämään pc cillin 2002
toimii täydellisesti, jollain muulla saattaa toimia joku muu paremmin ( epäilen kylläkin ;) )
mutta f-secureen en luottaisi sentin vertaa :/
ps. topicin nimessä tosiaan olisi hiomista
|
Mainos
|
|
|
ZargoX
|
8. lokakuuta 2002 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
jake.k: mulla kyllä oli f-protin uusin versio, ja se mun koneella ollut virus oli mitä ilmeisemmin aika vanha, koska .exe jossa virus oli, oli ollut koneellani monta kuukautta.
|