User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 18:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > säilytänkö avin vai konvertoinko vcd:ksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
säilytänkö avin vai konvertoinko vcd:ksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
k3alja00
Account closed as per user's own request
_
11. huhtikuuta 2004 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmosta vaan ku mulla on n. 60G avi-leffoja (varmuuskopioita tietenkin) koneella, ja pitäis alkaa niitä polttaan levyille, jotta sais kovolle taas tilaa.

Kone on kytketty telluun svhs tv-outilla ja sitä kautta olen tähän asti lehvat kattonu.

Mitä mieltä olette, kandeeko konvertoida leffat (s)vcd:ksi, jotta niitä voi käyttää dvd-soittimessa vaiko sitten säilöä ne avi-filuina ja katella koneesta dvd-aseman kautta. Meinaan että toi konvertointihan vie rutosti aikaa, eikö?

Siis perimmäinen kysymyshän mikä mulla pyörii, on saanko dvd soittimen kautta paremman kuvan tai muuta, minkä vuoksi kannattaisi alkaa konvertoimaan...
DVDR(W)
Suspended due to non-functional email address
_
11. huhtikuuta 2004 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Konvertointi aina heikentää laatua. Kannattaa vain pitää avi:na.
Senior Member
_
11. huhtikuuta 2004 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä. Ei kannata alkaa konvertoimaan. Laatu heikkenee ja kuluu aikaa. Tietenkin se on vähän kurja, jos et voi katsoa niitä dvd-soittimellasi. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka joskus innostut vielä ostamaan soittimen, joka osaa näyttää suoraan esim. divx:llä tai xvid:llä pakattuja avi-pätkiä. :)
k3alja00
Account closed as per user's own request
_
11. huhtikuuta 2004 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luit mun ajatukset gain.

olen nimittäin sitäkin pohtinut, jotta jos ostais joskus soittimen joka hoksaapi miten lukea divx:ää tai xvid:iä.

tiiättekö muuten onko moisia dvd soittimia jo paljonki liikkeellä? entäpä hinnat?
Senior Member
_
11. huhtikuuta 2004 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan noita jo melko runsaasti liikenteessä.
Esim. Yamada DVX-6000, Yamada DVX-6600, Elta 8883, United Dvx4066 divx-soitin jne...

Esimerkiksi Yamada DVX-6600 näytti maksavan verkkokauppa.com:n sivuilla 143,90 ?. Itse ostin tammikuussa Yamada DVX-6000 soittimen Tampereella sijaitsevasta liikkeestä Triosoft Ky, maksoi silloin suunnilleen 159 ?.

Tuolta DVD-soittimet keskusteluista löytää paljon aiheeseen liittyviä keskusteluja ja hintoja kyseisille soittimille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2004 @ 18:57

Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
11. huhtikuuta 2004 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilman muuta avina ,itse poltan avit dvd-levyille datana mahtuu 6 leffaa samaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2004 @ 19:17

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > säilytänkö avin vai konvertoinko vcd:ksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy