User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 23:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ active palomuuri ongelma??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ active palomuuri ongelma??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
EmpFan
Suspended due to non-functional email address
_
15. huhtikuuta 2004 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä mulla toimi dc++ ihan hyvin activella ku vaihdoin aina sen ip:n. Mutta nyt ku hommattiin A-linkin router ni toimii vain passivena onko siinä routerissa joku palomuuri??? Mulla on soneran adsl yhteys ja win xp. Ja nortonin palomuuri johon oon tehny reiän dc++:lle.
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2004 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän A linkin laite on kyseessä?
EmpFan
_
15. huhtikuuta 2004 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on A-LINK AVAKS RoadRunner 44b adsl
Staff Member

32 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2004 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NAT/NAPT- palomuuri,
manuaalissa on ohjeet tuon palomuurin puhkomiseen.
EmpFan
_
16. huhtikuuta 2004 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oke kattelen.
?janne?
_
17. huhtikuuta 2004 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MUlla olis yks pikku kyssä
Pitäiskö mun pystyy lataa tiedostoja jos mä pääsen hubeihin sisään ja pystyn lataa lataus listoja mut en sit pysty lataa tiedostoja
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2004 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos listan saat niin saat kyllä tavaraaki. siellä on toisessa päässä varmaan kaikki slotit käytössä. etsi vastaavia tai hae etsi toiminnolla niin näet onko vapaita slotteja
?janne?
_
18. huhtikuuta 2004 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK!
Mut mulla se jää vaan yhdistämään vaikka mä otan sellasseen jolla on vapaita slotteja
ei ala lataamaan yhdistää tulee ja jää
?janne?
_
18. huhtikuuta 2004 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muute muute vaisko siin vika olla et ku mä oon passiivi ni et mä yritän lataa toiselta passiivilta ni siks se ei lataa et pitäis lataa aktiiveilt
tää on ehkä vähä tyhmä välähdys
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2004 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
passiivi ei voi ladata passiivilta. vain aktiivilta. mutta ei sulle voi tulla ees listaa passiivilta. eikä haku voi näyttää passiiveja. jotain isp ongelmaa varmaan. mutta kumma jos saat sen listan. menee yli ymmärryksen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2004 @ 10:47

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ active palomuuri ongelma??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy