User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.2.2025 / 12:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto-ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
poltto-ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mountain
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2004 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on leffa mpg muodossa ja haluisin sen polttaa sen sillee et se näkyis dvd soittimessa, mut ei oikee onnistu...Leffasta näkyy ensimmäiset 17 sek. mut sit se loppuu siihen..? Saako sen mpg tiedoston muutettua esim.TMPGEnc ohjelmalla ku mulla on se mut en osaa käyttää sitä?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2004 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä menee TMPEGEnc DVD authorilla. Eikä ole kovin vaikea käyttää.
Moderator
_
18. huhtikuuta 2004 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/tda.htm

Tuossa ohjetta ohjelmaan.
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2004 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäis kyllä mennä esim. nerolla polttaen video cd:ks jos vain on mpeg1 pakattua videota ja yleensä dvd soittimet osaa soittaa sekalaisella bitratella/resolutiolla/äänillä varustetut videocd:t mutta ei kaikki.

asiasta toiseen mites tuo nero6 onko mulle jääny väärä käsitys siitä että joss sillä polttaa videocd:ksi niin se nero pakkaa videon JOKATAPAUKSESSA uudelleen??? vai onko harha käsitys?
Mountain
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2004 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se vissii pakkaa,mut kyl sen voi laittaa sillee ettei se tee sitä.Oon kokeillu kummallaki tavalla, mutta ei ollu mitää vaikutusta. Koitan vielä noita juttuja mitä neuvoitte.Kiitos neuvoista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2004 @ 09:33

Mountain
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2004 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii siis jos käyttää tuota dvd author ohjelmaa pitäs vissii olla polttava dvd asema? Mun pitää saada poltettua tuo mpg ihan tavalliselle cd:lle, eikö se oo kuiteki mahollista saada silleeki toimimaa dvd soittimessa?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2004 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kummonen MPG on kyseessä?
MPEG1 vai MPEG2? Jos on kyseessä VCD tai SVCD -laatuinen, niin sitten menee ihan nerolla, valitset vaan dataCD:n sijaan VideoCD tai SuperVideoCD.

Edit: jaa, katos johan se kkuula neuvoi vastaavaa. enpäs huomannut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2004 @ 12:32

Mountain
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2004 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon todellaki ekaa kertaa tekee tälläsiä juttuja..Miten se katotaa onko mpeg 1 vai mpeg 2? Ja mä poltin ne mitä kokeilin jo polttaa tol video cd jutulla, en datacd:nä.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2004 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sen tietää resoluutiosta (yleensä)
Jos on 352x288 niin sitten melko varmasti MPEG1
ja jos taas 480xjotain niin sitten melko varmasti MPEG2.
Ensin mainittu on sitä videocd-laatuista ja jälkimmäinen SVideocd:tä. Luonnollisesti SVCD:ssä on parempi laatu.
Mountain
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2004 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää leffa on 480 x 576 resolla eli tää pitäs sit polttaa SVCD:ksi?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2004 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. Eli sieltä nerosta valitset SVCD:n ja sitten vaan lisäät videon siihen alaosaan, missä lukee raita, nimike, kesto, tauko jne.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto-ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy