User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 11:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kazaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAZAA?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
toz77
Newbie
_
26. syyskuuta 2002 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mulla on sellanen ongelma ku en saa kazaata koneelle. et mikä piip mättää/mistä sais varmasti impattu niin ettei mee peukalo keskelle kämmentä. vaatiiko media playerin ku höpötti jotaki sellasta vai ymmrsinkö ihan väärin?

KIITOS JO ETUKÄTEEN ASIALLISISTA VIESTEISTÄ
verkkeli
Suspended due to non-functional email address
_
26. syyskuuta 2002 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tarvi mun tietääkseni

http://www.kazaa.com

morgoth_
Newbie
_
27. syyskuuta 2002 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattais ehkä kokeilla KaZaALiteä. Ei tuu asennuksen aikana kaiken maailman p***aa koneelle!
verkkeli
_
27. syyskuuta 2002 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
litestä on poistettu se pa laittomasti ja Kazaasta saa sen pa:n pois esim. Ad-Awarella
Senior Member
_
27. syyskuuta 2002 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sehän lopetta toimimisen jo sitä poistaa
SPYWAREN jos tiedä miten ne pitää postaa
että kazaA ei lopetta toimimasta !
Member
_
27. syyskuuta 2002 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.kazaalite.com/
Sivu nurin toistaiseksi ja uusin versio KaZaA:sta työnalla...
verkkeli
_
27. syyskuuta 2002 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusin versio Kazaazta ilmestyi pari päivää sitten (vai tarkoititko liteä?)

stompalle:mä poistin vain kaiken spywaren mitä tuli koneelle Kazaan asennuksen jälkeen ja on toiminut aivan moitteettomasti!
Senior Member
_
27. syyskuuta 2002 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa yleinsä se kyllä loppetta
toimimisen jos sen spyvaren poistaa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. syyskuuta 2002 @ 19:32

verkkeli
_
27. syyskuuta 2002 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on Kazaa 2.0 eikä ad-awaren uusin versio löydä yhtään mitään
toz77
Newbie
_
29. syyskuuta 2002 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no hain tos sit liten,ku toi kazaa ei tykänny tulla mun koneelle ollenkaan vaikka muka olin asentanut koneelle kuinka monta kertaa tahansa. nyt on vaan tuo virus puolienää ongelmana?ku ei kunnon torjuntaa ja palomuuria.

vastauksia oli tullut paljon ja pulma ratkaistu mutta jos viittisittä vielä auttaa tässä pulmassa niin olisin KIITOLLINEN!!!:)

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. syyskuuta 2002 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ad-aware täältä http://www.lavasoftusa.com/ sekä refupdate siihen.
Sekä anti-trojan täältä: http://www.anti-trojan.net/at.asp?l=en&t=download
Radlight:n softia ei kannata käyttää, ne tuhoavat Ad-awaren, vaikket itse sitä huomaa. Se ei löydä vaan enää saastuneita tiedostoja.
Ad-awaressa kannattaa laittaa kaikki skannaukset päälle..

EDIT: Zonealarm ja F-Prot on mielestäni hyvät freeware softat (palomuuri ja virustorjunta)..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. syyskuuta 2002 @ 15:38

DJ_Blind
Inactive
_
27. lokakuuta 2002 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainakin kazaa kaatuili jos yritti katsoa mpg pätkää ennenkuin se oli valmis, Kazaa Lite korjasi asian. Ja KL on muutenkin parempi softa koska se on kevyempi. Sopii niille joilla on hidas kone (kuten minulla)
Mainos
_
__

_
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. lokakuuta 2002 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon samaa mieltä, että F-prot on hyvä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > kazaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy