User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 15:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > reverse connect 0.401a julkaistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Reverse Connect 0.401a julkaistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kademlia ei toimi tässä versiossa koska
Quote:
306f has full support of kademlia.
401a only supports publish hash(tiger tree hash) and upload.
It means you can not search or download from kademlia by 401a.
why?
306f -> 401a is major upgrade, file hash is changed from 16 bytes to 24 bytes.
Kademlia need rewrite and test. And it must be done step by step.
I need some users use 401a and enable kademlia, so I can test the code in progress.

You can check kademlia connection status by type command:

netstat -na

if you see line:

UDP 0.0.0.0:9181 *:*

then you are connecting kademlia.
If you use firewall and in passive mode, then kademlia should not be connected.
Tämä versio tukee TTH:ta eli Tiger Tree Hasheja jotka varmistavat tiedoston aitouden.
Tässä changelog
Quote:
-- 0.401a 2004-4-19
* Fixed option 'use kademlia'.
* Changed hash from ed2k to tth
* kademlia keyword publish is not added yet
* kademlia ed2k hash publish is removed
* kademlia search (keyword/hash) is not added yet
* auto report high requested file is removed
* Added kademlia tth publish.
* Added upload by tth
* File hash speed is reduced to 128KB/s if you do any input in past 5 minutes. (XP/2000 only)
* Default download slots changed from 3 to 50
* Kademlia UDP port: 9181

Bin http://prdownloads.sourceforge.net/reverseconnect/RevConn-0.401a.zip?download
Src http://prdownloads.sourceforge.net/reverseconnect/RevConn-0.401a-src.zip?download

ippi
Suspended due to non-functional email address
_
21. huhtikuuta 2004 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä tää tarkottaa pitääx tää laittaa johonkin dc:lle?... oon käyttänyt aika paljon kyseistä ohjelmaa ja oon ollut ihan tyytyväinen mutta mitä tää tarkottaa kertokaa pliissss
Pein
Senior Member
_
21. huhtikuuta 2004 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ippi, käytä hakua!
Member
_
22. huhtikuuta 2004 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Reverse Connect on DC++:sta modattu ohjelma jolla voi ladata monesta lähteestä samaan aikaan. Kaikki mitä tarvitsee tehdä on purkaa ohjelma ja siirtää tiedostot DC:n kansioon (entiset asetukset säilyvät!) ja vaihtaa kuvaus (description) tagi, jotta botit eivät potki. Sitten vaan lataamaan filuja monesta lähteestä.
torngark
Senior Member
_
23. huhtikuuta 2004 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat BOTit tunnistavat RC ja saat bannit.
Eli kannattaa suosia ainakin sit jotain ulkomaisia hubeja ;)

BOTien toiminta ei perustu tagiin joten sen vaihtaminen ei juuri hyödytä muuten kuin siinä tapauksessa että hubin siivous tehdään vielä mies voimin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2004 @ 05:39

Member
_
23. huhtikuuta 2004 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mee sä torngark himaas! Mä en oo saanu kickiä yheltäkään Suomalaiselta enkä ulkomaalaiselta hubilta kertaakaan RC:n takia. Kerroppa sitten mihin se tunnistus perustuu. Ei oo varmaan kovin hyvä tunnistus jos ei edes mua potki...
-ReapeR-
Member
_
23. huhtikuuta 2004 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei paljo mun mielest kannata tuota RC:tä mainostaa..
se pilaa koko DC:n periaatteen..
kaikki tuommosia "slottisyöppöclienttejä" käyttävät surutta global banniin vaan..

No kyllä niitä banneja alkaa varmasti Linkku- :llekkin napsahtelemaan ku botit kehittyy koko ajan ton RC:n tunnistamisessa.. :)

Suosittelen ihan perus DC++ 0.401:stä :)
Juusu
Member
_
24. huhtikuuta 2004 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se vaan kumma juttu, kun nämä dc-aktivistit aina vaan jaksavat mainostaa tätä ah niin hienoa, parasta ja kurinalaista dc-skeneään.
Tännekin eksyy aina välillä joku wannabe-OP viisastelemaan, kuinka ainakin HÄNEN hubiltaan tulee bannia siitä jos tuostakin.
DC on perseestä. Ainut vaihtoehto ottaa sieltä tavaraa on nopea linja (ei siis mikään 1m/512kb) ja reverseconnect. Suurin osa tiedostoista kun on feikkejä tai vioittuneita, ei näiden raakkaamiseen mene sitten niin kauaa aikaa.
Saattaahan niitä hyviäkin privahubeja löytyä, mutta ei itselläni ainakaan ole aikaa homostella missään chatissa tekemässä tuttavuutta muutaman leffan ja hyötyohjelman takia.
Flash80
_
24. huhtikuuta 2004 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juusulle vaan, et mulle ei ole DC:stä tullut kertaakaan ns.paskaa.. emulelta ja WinMX:ltä muutamia kertoja.. et jos et ole paljoa käyttänyt, niin kannattaisi pitää pienempää ääntä.
tahvo
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2004 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mielestäni Juusu kiteytti dcn syvimmän olemuksen melko tarkasti :D

Flash80 : kyllä tuo selviää jo viikossa tai alle ;)
ei tarvitse käyttää useampaa vuotta
Member
_
24. huhtikuuta 2004 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rupeaa naurattamaan tämä topicci jo. "dc-aktivistit" Missäs perustelut?
"kurinalaista dc-skeneään" Nimenomaan kun käyttäjiä valvotaan niin ei pääse paskaa jakoon
"wannabe-OP" tästä olen osittain samaa mieltä
"Suurin osa tiedostoista kun on feikkejä tai vioittuneita" Päivän vitsi
"hyviäkin privahubeja" jooei niitä privahubeja mihinkään tarvii ku saa kaiken tarvittavan ihan julkisilta hubeilta
spebbo2
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2004 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen osittain samaa mieltä Juusun kanssa, RC:llä on nopeampi imuttaa kamaa.

Olen kyllä myös huomannut sen RC:n käytössä, että feikkejä on tullut jo useampi, kun DC:llä ei kertaakaan.

Bännejä tulee kyllä havoin, te DC:n käyttäjät jotka kuulopuheilta luulette, että joka hubilta saa heti bännit kun on Rc olette, yksinkertaisesti väärässä.
jpekkam
_
24. huhtikuuta 2004 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
- PAINAKAA DELETEÄ JOS TEILLÄ ON RC!!!!
- DC++ 0.401 ON PARAS!!!
- :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. huhtikuuta 2004 @ 20:56

[FDN]Hawk
_
24. huhtikuuta 2004 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas menee tähän modatut clientit vs normaalit(dc++ & oDC) sodaksi...

Direct Connect verkkoa ei ole koskaan tarkoitettu käytettäväksi multisource clienteillä kuten Reverse Connectilla.

Kokemuksesta voin sanoa, että ensimmäisen RC:n tultua on suurilta esim. >1000 userin hubeilta aina kaikki slotit melkein varattuja, kun nämä niin "fiksut"(ja todella ahneet ja muista vähät välittävät) käyttäjät ovat ottaneet RC:n clientikseen... ennen RC:n tuloa vastaavalla hubilla oli n. 10x kertaa enemmän vapaita slotteja kuin nyt. Tosta kärsivät vain normaalit sallittuja clienttejä käyttävät userit, eivät ketkään muut.

Olis kiinnostavaa kokeilla tehdä hubi vain Reverse Connect clienteille, saisivatpa sitten ihmetellä siellä, kun ei koskaan vapaita slotteja ole, kun muutama ahne vie ne kaikki.
Enemmän vain kazaan suuntaan noiden kanssa menee koko dc skene.

Ja RC:n kyllä tunnistaa helposti vaikka monet muuta väittääkin ja itekin monesti sen käytöstä oon jakanut global banneja yhdellä klikkauksella n. 60 hubille ja tutuille kertomalla bannit laajenee tarvittaessa vaikka yli 300 hubille...

ps. kaikille hubin omistajille´: koitetaan pitää hubit puhtaina RC:stä niin dc tulee näkemään vielä parempiakin aikoja ;)

pss. tiedän, että tämä viesti tullaan taas näkemään yhtenä "Wannabe-OP" avautumisena useiden norm. käyttäjien silmissä, mutta se on aivan sama omasta puolesta...

Fourth Dimension Network Team
The ÜndèrGrøund® Ñètwø®k
Member
_
25. huhtikuuta 2004 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[FDN]Hawk pistäpä mulle sun hubis ossu privaan niin mä tuun sinne ja sit nähään potkitko mut. Jos mä saan kickiä Reverse Connectin takia niin sit mä myönnän että botit voi potkia mutta sitä ennen mä väitän että botit ei tunnistä Reverse Connectia.
Quote:
"fiksut"(ja todella ahneet ja muista vähät välittävät)
Itse käytän vain 2-3 slottia tarpeen mukaan mutta on olemassa myös kusipäitä jotka vievät 20 slottia ja lataavat jokaisesta 1kt/s.

Ja nyt julkaistiin Reverse Connect 0.401b jossa toimivat ns. magnet linkit vähän niinkuin eMulessa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. huhtikuuta 2004 @ 09:30

Senior Member
_
27. huhtikuuta 2004 @ 04:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Päivittäin menee kumminkin useita RC:tä botin avustuksella kengänjälki persuuksissa pois meikän hubilta.. Ehkä botti vaan arvaa säkällä kellä on RC tai sit se jopa jostakin ne tunnistaa.. Mene ja tiedä..
Viitti ees vaihtaa kickiä banniin kun automaattisesti se niin sujuu, voihan olla että joku rupee sääntöjäkin noudattamaan kun lukutaito kasvaa.. :)
MarCo-Q
Newbie
_
27. huhtikuuta 2004 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tokihan Reverse tunnistetaan koska sen tekijä näin haluaa(PK&LOCK stringit ei vastaa dc++:n vastaavia).

Joko olet hubeissa joissa reverse on sallittu taikka oppeja ei voisi clienttisi vähempää kiinnostaa.

Ja onko niin järkevää käyttää reverseä koska 85%:n varmuudella tiedosto on niin pirstoutunut että sitä ei voi käyttää? Tosin StrongDC:llä multisource lataus toimaa pikkaisen paremmin.

Ehkäpä kannattaisi odotella että multisource lataus saataisiin toimivaksi, jolloin se sitten aikanaan myös DC++:n tulee.
Member
_
27. huhtikuuta 2004 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"85%" Aika naurettava väite kun oon ladannu monta toimivaan peliä ja leffaa. Onko jotain perusteita väitteille (paitsi että haluat saada ihmiset olemaan käyttämättä Reverse Connectia).

Ja odotan edelleenkin että joku pistää mulle privamessuna viestiä hubista jolta mut potkitaan.
YaRi
Member
_
28. huhtikuuta 2004 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri testasin ladata ~700MB kokoista videota uusummalla 0.401b reverseconnectilla. Lähteitä löytyi 8 kpl ja kaikki lähteet tukivat TigerTreeHasheja ja hashit olivat täysin samat.
Tiedosto tuli perille kohtuu ajassa mutta muuttuneena! Tiedosto ei ollut sama kuin mikä muilla oli jaossa. Osa tiedoista oli muuttunut tai korruptoitunut matkalla, hashit eivät täsmänneet. Tätä ei saisi tapahtua kertaaakaan.

Koska kyseessä oli video-muotoinen tiedosto niin tiedosto oli täysinkäyttökelponen eikä käyttäjä välttämättä edes huomaa, että video on korruptoitunut. Jos useampi nyt käyttää tätä bugista clienttia niin miettikää kuinka monta korruptoitunutta/eriävää versiota samasta tiedostosta on silloin jaossa? Jos kyseessä olis ollut CD-image niin todennäköisesti se ei olisi edes toiminut.

Tässä on syytä jo kylliksi jättää clienttia käyttämättä ja potkia pois hubeilta jo datan korruptoimisen vuoksikin.
Member
_
3. toukokuuta 2004 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei, älkää välittäkö tästä purkauksesta, mutta kuitenkin...

ite oon alkanu dc++ käyttään joskus 1,5v. sitten, ja jos vertaa nykyaikaa siihen mitä se oli silloin niin kehityksestä on ollut pelkkää haittaa... nykyään ei juuri kellään ole vapaita slotteja, tai jos on niin nopeus on aivan surkea ja tiedostojen laatukin on mennyt huonommaksi ja viruksiakin löytyy... silloin oli sentään oli ihmisillä paremmin vapaita slotteja, nopeudet kohdallaan ja tiedostot lähes järjestäin hyvälaatuisia, puhtaita ja toimivia. privahubit tuntuu olevan niitä pieniä rippeitä menneistä "kulta-ajoista", tosin slotit tuntuu olevan niissäkin kiven alla...

säälittävää katsella sivusta kun tämäkin homma täytyy pilata sillä kuuluisalla "minä minä"-ajattelulla... jos kokeilisitte keskittyä sen kuinka paljon itse saatte sijaan siihen kuinka paljon toiset saa, niin tilanne saattaisi olla aikalailla toinen... homma kun ei perustu lataamiseen vaan jakamiseen, mutta se tuntuu unohtuvan kun "on kokoajan saatava kaistan täydeltä ja rajoitettava upload-nopeutta ettei se vaan hidasta imuja"...
Jubez
Member
_
4. toukokuuta 2004 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-Linkku- koita:
finnishhardrock.no-ip.com:8000
veikkaan et mun botti bannii sut sieltä aika nopeesti....
Ja mitä Reverse Coonectiin tulee niin perseestähän se on.... DC:n alkuperänen idea ei oo todellakaa ollu se et jotkuu molopäät vie kaikki slotit ja kunnon käyttäjät ei sitte saa mitää...

-1 semmonen 3/15/51 tagin omaava "Wannabe-OP"-
Senior Member
_
5. toukokuuta 2004 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
-1 semmonen 3/15/51 tagin omaava "Wannabe-OP"-
Nii, juu, olemalla 69 hubilla yhtäaikaa varmistaa muiden slotiensaannin tehokkaasti. Eikö se oo jo sama käyttää reverseä tuolla kumminkin tarkoituksenahan usealla hubilla roikkumisessa on varmistaa itelle se slotti. Meinaan saattaa joka hubilla olla joku sullekkin jonossa, jos vähänkään on mitään mielenkiintoista jaossa. Tietty, jos kaistaa riittää ja slotteja jaossa! Paljoa hyödyttää jakaa jos kukaan mitään saa kumminkaan..
Mainos
_
__

_
Member
_
5. toukokuuta 2004 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jubez: Käväsin tuolla hubilla ja fakekiller tai mikälie latas mun listan eikä mitään potkuja/banneja oo näkyny. Ja sama myös .W.:n hubilla. Enpä oo DC:stä pariin kuukauteen ladannu mitään mut pitänee kokeilla tuleeko se tiedosto ehjänä perille.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > reverse connect 0.401a julkaistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy