Eli oon tehny tässä muutamista future film:ssin leffoista rippejä ja oon törmännyt tosi vittumaisiin kop. suojauksiin tässä hieman infoo miten ne saa purettua :
pahin esim. leffa Kerran Sotureita 2 (future film)
oma dvd asemani(SONY) ei edes avannut leffaa millään playerillä eikä voinut siirtää dataa resurssienhallinnassa aikä millään ripperillä data oli koneen mukaa lukukelvotonta, sitten koitin kaverin LG asemalla sillä saatiin alkuvalikko auki mutta ei siitä eteenpäin.
sitten koitin kannettavalla jonka asema avas leffan mutta lukko ei jää auki eli rippaus ei onnistu-->ainoo vaihtoehto siirtää oikeet vob:t ja ifo:t koneelle resurssienhallinnassa ok homman onnistu, yritin avata leffaa kovolta playerillä -->kop. suoja seuras mukana koska siirrettiin data lukko kiinni ja kuva pikselimössöä, sitten koitin suodattaa kovon vobit smartripperin lävitse minuutin avaimen etsimisen jälkeen se yllätyksenä löyty ja kirjotin smartripperillä vobit uusiks kovolle ilman kop. suojaa ja sitten leffa oli pakkaus kunnossa ja loput ongelmitta, eli suoraan levyltä rippaus ei onnistunut mutta resurssienhallinnassa kovolle siirretyistä vob:sta rippaus onnistui, mutta siinä ongelma kun suurin osa asemista ei edes lue koko levyä, pöytäsoittimissa toimi ongelmitta.
ja tähän samaa olen törmännyt muissakin futurefilm:ssin DVD:ssä joissain pahempana joissa hieman helpompana.
esim. bad boys (83)...lukko kiinni playerin jäljiltä-->resurssienhallinnassa vobit kovolle ja ne oli sitten suoraan käytettävissä ettei niiissä ollut kuvaa sotkevaa suojaa mukana mutta lukko edelleen kiinni esim. vobsubilla ei kiinteitä subeja tästä syystä saa vaikka haluaaisikin, subrip kyllä suostui kaapimaan ne sieltä vob:sta.
Eli ei voi muuta sanoo kun paskamaisii suojia kun ei voi läheskään kaikilla asemilla edes leffaa katsoa
Heittäkää kommentteja onks kukaan törmännyt vastaaviin, muiden DVD:ssä en ole törmännyt vastaaviin.
|