User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 3.7.2024 / 11:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panasonic dvd-rv40e svcd kysymys.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
panasonic dvd-rv40e svcd kysymys.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
masiina
Newbie
_
26. huhtikuuta 2004 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ongelmani on tälläinen. Tarkoituksena on muuttaa divx muotoa oleva elokuva svcd muotoon. No homma onnistui ilman mitään suurempia ongelmia mutta nyt kun svcd imaget on poltettu cd:lle ja levyä kokeiltu soittimessa niin elokuva tuntuu "pätkivän" jostain syystä. Homman tarkoituksena ei ole katsella elokuvia tällä soittimella mutta johtuuko kyseinen pätkiminen soittimesta vai onko imagen teko vaiheessa tullut jokin virhe. Itse soitin on panasonic dvd-rv40e mallinen kone. tietokoneella katsottaessa cd ja itse image mountattuna toimii ihan kiltisti. imaget on poltettu kahdelle eri tyyppiselle RW levyille. Kääntämisessä olen käyttänyt avi2svcd ja itse kääntäjä on Cinema Craft Encoder SP 2.66.01.07
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2004 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=242&Search=Search&#comments
tuon mukaan ei pitäisi toistaa SVCD levyjä(ainakaan hyvin).
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panasonic dvd-rv40e svcd kysymys.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy