lg gsa-4082
|
|
jagster
Suspended due to non-functional email address
|
26. huhtikuuta 2004 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaako ostaa verkkokaupasta tämä asema? Onko mitään huonoja puolia?
Entä dvd-soitin sitten? Mikä ois hyvä ja edullinen perussoitin?
Oon katellu ja vertaillu eri asemia ja soittimia, mutta en ole vielä päättänyt minkä ostaisin?
Oisko kellään hyviä vinkkejä ja suosituksia...
|
RaWsHaRk
Member
|
27. huhtikuuta 2004 @ 06:42 |
Linkki tähän viestiin
|
asemassa ei ole mitään vikaa, jos hinta on kohdallaan niin mikä ettei:) soittimissa suosin pioneeria, lukee hyvin levyt,mutta jos nyt ostaisin itse soitinta niin ehkä tuo philipsin 737 joka soittaa myös itsepoltetut xvid/divx etc. olisi sopiva hankinta,hinta hieman "perussoitinta" kovempi mutta ominaisuudet hintaan nähden kovat
|
jagster
|
27. huhtikuuta 2004 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten toimii ns.halppissoittimet kuten Citymarketissa oleva Denverin-soitin poltettujen dvd-levyjen kanssa?
Onko muutenkaan järkeä ostaa näitä halppisvehkeitä vai oisko parempi suosiolla investoida kunnon peli???
Käyttötarkoitus ois pääasiassa kattella vain dvd-elokuvia...
|
RaWsHaRk
Member
|
27. huhtikuuta 2004 @ 11:34 |
Linkki tähän viestiin
|
yhden tutun 69e united jostain markantalosta on kyllä soittanut polttamani levyt (lg 4040b asema)..jotkut kalliimmat soittimet on itse asiassa paljon nirsompia poltettujen levyjen kanssa
|
paavov
Junior Member
|
27. huhtikuuta 2004 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on Denverin DVD-soitin. Ostin Hongkongista muistaakseni 69? ja hyvin on toiminut. En ole itsepoltettuja DVD-levyjä koittanut, mutta kyllä ohjekirjan mukaan pitäisi osata toistaa. VCD-levyjä soitin on toistanut aivan mainiosti. Joten kyllä "halpissoitin" on omasta mielestäni järkevämpi ratkaisu, kuin parin sadan euron merkkisoitin. (Jos ei siten kaipaa esim. tota divx-toistoa.)
|
Varmint
|
27. huhtikuuta 2004 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on Philips733 ja joku Bazen halpis soitin jonka sai kylkiäisenä markantalosta kun avasin radiolinjan liittymän.Molemmat lukee vaivattomasti DVD-R,RW ja DVD+R,RW.Eiköhän tuollainen halpis soitinkin mene,mutta saahan noita Sonyn halvimpia malleja jo 130? hintaan.
|
jagster
|
28. huhtikuuta 2004 @ 05:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo en kyllä tarvis välttämättä tuota divX-ominaisuutta...löytäis vain halvan toimivan pelin.
|
Mainos
|
|
|
toukkaman
|
28. huhtikuuta 2004 @ 05:22 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on denver 311. Toistaa svcd:n oikeat subit ja macrovisionkin on poistettu ja on suoraan aluekoodi vapaa. Kaiken on mukisematta toistanut mitä sinne on tunkenut.
|