User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 19:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > monentyyppisiä videonpätkiä, kaikki dvd-r:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Monentyyppisiä videonpätkiä, kaikki DVD-R:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nabby
Newbie
_
29. huhtikuuta 2004 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on todellinen aloittelijan kysymys. Olen lukenut viestejä, mutta en ole vieläkään

päässyt perille, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon, jotta voi tehdä dvd-soittimella

katseltavan dvd-r:n tai dvd-rw:n (ei siis vcd tai svcd).

Koneellani on paljon videonpätkiä, piirrettyjä joissa luonnollisesti on ääni (tekstityksistä

en tiedä miten ne niissä ovat, mutta ne on itse asiassa tarpeettomia). Videot on mitkä

mitäkin sorttia, useimmat mpg tai mpeg, mutta myös avi (divx:iä myös). Tässä ei ole asf-

eikä wmv-videoita, mutta haluaisin neuvon myös niille vastaisuuden varalle.

Voisiko joku neuvoa selkeästi vaihe vaiheelta, mitä videoille tulisi tehdä, jotta ne saisi

oikeaan muotoon? Ja mikä siis on tämä oikea muoto ja mistä tietää, onko video jo valmiiksi

sellainen? Kokeilin antaa TMPGEncille näitä videoita, ja 27:stä pätkästä se hyväksyi 6. Mitä

itse asiassa authorointi tarkoittaa? Mitä kaikkia ohjelmia minulla olisi oltava?

Yksittäisistä työvaiheista ja esim. avi->mpeg löytyy kyllä ohjeita, mutta haluaisin ennen

kaikkea ohjetta, mikä video on muutettava minkäkinlaiseksi ja millä ohjelmalla se tapahtuu.

Jos tällainen ohje on jo jossain sivustolla, niin url olisi suureksi avuksi..!
Moderator
_
29. huhtikuuta 2004 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > monentyyppisiä videonpätkiä, kaikki dvd-r:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy