User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 14:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > apua dc++:an kanssa!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
apua dc++:an kanssa!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
makke-p2p
Newbie
_
9. toukokuuta 2004 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aloitin ton hubin tekemisen ja pääsen sinne ip:llä 127.0.0.1 mutta tolla kaikki pääsee omiin hubeihin. kun kirjoitan sen host homman sinne alas se vaan sanoo Connection refused by target machine... eikä se näy siinä public hubs listassa, jotkut sanoo et mun palomuuri ei päästä muita sisään. mulla on norman personal firewall. en viittis lopettaa surullisena tähän kun oon kaks päivää taistellu ton y-hubin kaa. ja sitten kn oon päässyt tolla yllä olevalla ip:llä niin siellä on se mun tekemä motd ja mun nikin päällä avain mutta silti mun vanha nícki ja descreptionsii vois laittaa esim:omistaja mut sit muissa hubeissa mut BAN! APUA!
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2004 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensinnäkin homma oma domain nimi, tai dynaaminen nimi palvelin joita on useita ilmaisia, kuten no-ip.com. ja laitat sit sen sinne y-hubin asetuksiin.
descriptionin vain omaan hubiisi saat kun lisäät sen dc:ssä ensin favouriteihin jossamäärität descriptionin sinne missä on paswordi ja user nick, siinä alapuolella on description kenttä joka näkyy vain kyseisessä hubissa.
ja Käytä Searchia.. aiheesta paljon keskustelua

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
torngark
Senior Member
_
12. toukokuuta 2004 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensinnäkin lueppa vaikka toi ohje ensin http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/yhub.htm ja homma se no-ip tili ja ohjelma niin kuin [NGN]TUFF sanoi.

Tuskin ketään sinua bannii mistään vaikka kuvauksissa lukeekin owner of...hubin päin vastoin joku voi tulla vielä kysymään sinua ketjuun mikäli sinä ja hubisi olette hyviä=)

Member
_
12. toukokuuta 2004 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeps.. harvemmin siitä bannitaan jos on hubin nimi kuvauksessa.. osoitetta ei tosin kannata laittaa, niistä ei kaikki oikeen tykkää...
makke-p2p
Newbie
_
13. toukokuuta 2004 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kun, ei se toimi kuitenkaan... jos kun oon tota passive niin vaikuttaako se mihinkään, mutta kun en osaa laittaa norman personal firewallin asetuksista sitä activeks tai sitä portti juttuu. mun ip:llä kyllä saa sen activeks mulla on kaikki no-ip:t ja oon tehny aivan niinkuin pitäisi... jos vielä apua löytyis niin KIITÄN
torngark
Senior Member
_
14. toukokuuta 2004 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota hetkeksi se kono Norman pois käytöstä...toimiiko sitten?
Jos niin sitte sieltä on pakko pistää portit auki.

Mainos
_
__

_
Hiippari
Suspended due to non-functional email address
_
14. toukokuuta 2004 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinno voihan mul ainaki dc:llä ni vetää sillee et jos olin vaik ykaka hubil erkki ja se o favis ja ku vaihan nime ni kyl se erkki pysyy... siellä hubilla mihi oot liittyny ja laittanu fav.. mut tietty jos sul ei oo hubei favis ni ei se sit onnaa
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > apua dc++:an kanssa!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy