User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 01:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counterissa vikaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counterissa vikaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
STQ_Corn
Newbie
_
11. toukokuuta 2004 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Steam aukeutuu ihan normaalisti mutta, kun menen pelaamaan counteria niin tulee virheraportti että "Half-life launcher
(eli hl.exe) on havainnut virheen".
Olen poistanu steamin ja hakenut uudestaan netistä, mutta ei vieläkään toiminut.
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2004 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virukset tarkistettu?
Toimiiko mikään muu Steam peli?
STQ_Corn
Newbie
_
11. toukokuuta 2004 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viruksia ei löytynyt.
Steamin muutkaan pelit ei toiminut.
ad-awarellakaan ei löytynyt mitään.

edit. joo, vika oli näytönohjaimen ajureissa
nyt toimii :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2004 @ 19:53

colazo
Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2004 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi. mulla on kans pikkusen ongelmia ton steamin kans. eli olen ekaa kertaa käyttämässä sitä counter strikeen mutta se pyytää multa jotain cd koodia eikä mulla näytä sitä olevan =( voisitko mitenkään jeesaa ja antaa mulle sen et pääsis itekkin pelailee??? . kiitos
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2004 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Steam:in käyttöön tarvitset Half-lifen, Counter-Striken tai jonkun muun nykyisen Steam pelin CD-keyn, jonka saa vain ja ainoastaa ostamalla kyseisen pelin.
Half-Life ei montaa euroa maksa alelaarissa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counterissa vikaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy