User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 03:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eDonkey...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2002 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon laittanut mun asetukset niinkuin te olette neuvoneet, ja siitä eteenpäin joku pari kuukautta on toiminut loistavasti. Nykyään ei lataa kun max.2mg ja se loppuu kuin seinää se lataaminen.... Mistä tuo johtuu????? Ja sitten se ei enää ala ollenkaan lataamaan sitä tiedostoa vaikka vaihtaisi kuinka monta kertaa uutta serveriä....
AUTTAKAAAA!!!

KIITOS ETUKÄTEEN!!!!!!
whiteboy
Junior Member
_
3. lokakuuta 2002 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppa laittaa edonkey uudestaan. Onko sulla se auto updater? Löytyy täältä: http://217.162.89.92 Se autto mulla jonkin verran.

Anna aikaa sille donkeylle.

Täällä neuvotaan muistaakseni jotain 500-> siihen max connections kohtaan. Kannattaa kokeilla vähän alhaisempia lukujakin.

Mulla alko tökkimään tossa pari päivää sitten nuo nopeudet aika hyvin. Eli ennen tuli ihan tuutin täydeltä. Nyt enää 15.Mulla on baanan karvalakki ADSL. Vaikka asetuksia en oo enemmälti vaihtanut. Nyt vaan kiinostas onko muillakin tipahtanut nopeudet??
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2002 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain toimii sen autoupdaterin, mutta saisiko sen silleen toimimaan että kun eDonkey käynnistää, niin päivittäisi suoraan sen serverilistan?

KIITOS ETUKÄTEEN!!
Senior Member
_
3. lokakuuta 2002 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2002 @ 21:27

Mainos
_
__

_
whiteboy
Junior Member
_
4. lokakuuta 2002 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eikös se teekin sen. Lue ne "read me" jutut ja seuraa ohjeita. Kyllä se mulla aina sinne uudet serverit pistää. Käynnistithän sinä sen siitä gdonkey.bat tiedostosta?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy