User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 22:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > =paras ohjelma dvd-r filujen katsomiseen kiintolevyltä?=
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
=Paras ohjelma DVD-R filujen katsomiseen kiintolevyltä?=
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
=Jusba=
Newbie
_
12. toukokuuta 2004 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin olisin tässä tiedustellut että kertokaapa oma mielipiteenne mikä on kaikken paras ohjelma siihen tarkoitukseen kun jos minulla on DVD-R filu koneella ja haluan katso sen ilman että poltan sen levylle, eli katsoisin leffaa koneelta.

Kiitti kaikille vastanneille!
Moderator
_
12. toukokuuta 2004 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RaWsHaRk
Member
_
13. toukokuuta 2004 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
powerDVD on toiminut ihan hyvin minulla,,ja kun tuli aseman mukana ilmaiseksi..
Rattus
Suspended due to non-functional email address
_
21. toukokuuta 2004 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän powerDVD:tä ja toimii loistavasti.
Senior Member
_
21. toukokuuta 2004 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
...kun jos minulla on DVD-R filu koneella...
Filu? Siis VIDEO_TS kansio joissa .vob yms. tiedostot vai joku olipakerranvideo.img(.iso tms) filu?

Etummaisen saa katottua (kait ihan yhtä hyvin)ihan millä tahansa DVD viewerillä. Mutta jälkimmäinen pitää ensin avata jollain virtual drivellä "levyksi" ja sieltä sitten kuten mitä tahansa DVD levyä kattelisit..
Mainos
_
__

_
handeran
Member
_
22. toukokuuta 2004 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
powerDVD ja mediapayer classic ovat imho parhaat,ja jos dvd on iso/cue,yms imaggeena niin daemontools on ehdoton virtuaali dvd/cd-asema softa > http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_apuohjelmat/daemon_tools.cfm
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > =paras ohjelma dvd-r filujen katsomiseen kiintolevyltä?=

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy