KaZaA Lite 2.0.0.0:n mukana tulevien Speed Up.exe:n ja sig2dat.exe:n tarkoitus
|
|
Fiili
Member
1 tuotearvio
|
3. lokakuuta 2002 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli mitä nuo ohjelmat ovat??? En ole vielä uskaltanut laittaa päälle, kun en tiedä tarkoitusta. Voisiko joku auttaa.
|
verkkeli
Suspended due to non-functional email address
|
4. lokakuuta 2002 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
sig2dat on ohjelma joka etsii elokuvan oikean koon mukaan ja näin saat sen elokuvan, jonka olet halunnut. Mutta itse et voi siihen minkään elokuvan nimeä laittaa, vaan pitää mennä yhdelle Kazaan leffahaku sivulle ja sieltä painaa semmosta nappia niin seuraavan kerran kun käynnistät Kazaan niin voit ruveta lataamaan kyseistä elokuvaa, eikä tule mitä sattuu koneelle!
Sivun osoitetta en anna, koska menee vähän piratismin puolelle ja sehän on kiellettyä täällä!
Speed Upista en oo varma, mutta oisko jotain tekemistä nopeuden kasvattamisen kanssa ainakin nimestä päätellen.
|
tika87
Member
|
4. lokakuuta 2002 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
itseasiassa...se ei ole pelkästään elokuville..( tiedän mitä sivua tarkoitat verkkeli...FTM eikös vain? ), mutta kokeilin ihan piruuttaan pistää kuukleen hakusanaksi sig2dat ja päädyin sivulle, missä on noita "ed2k linkkejä" peleille,ohjelmille ja elokuville...oli uutta asiaa ainakin minulle..vois varmaan testata toimiikos se miten...
|
verkkeli
|
5. lokakuuta 2002 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Sepä se.
Itse olen koittanut vain elokuviin ja toimii! oon imuroinut kuus leffaa tuolla lailla. FTM:stä näkee vielä elokuvan laadun ja mahdolliset huonoudet
Voishan sitä niihin muihinkin koittaa joskus, vaikken paljo pelejä ja ohjelmii imuroikaan.
|
tika87
Member
|
5. lokakuuta 2002 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
No minä kokeilin peliin ja hyvin toimi =)
paitsi...yksi tiedosto oli vaurioitunut =(
mutta enköhän minä sen onnistu metsästämään jostakin...
|
Zied
Junior Member
|
6. lokakuuta 2002 @ 04:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Ton speedupin tarkotus on lisätä vauhtia. Se käsittääkseni toimii samalla tavalla kuin "find more resources" mutta se ettii niitä sitten automaattisesti jos sen jättää päälle
|
dumble
Member
|
14. lokakuuta 2002 @ 16:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin juuri, eli Speed Up etsii koko ajan uusia käyttäjiä jotka voivat jakaa tiedostoja joita sinä lataat ja näin kasvatat imuttamisen nopeutta.
|
Maximus_
Suspended permanently
|
24. lokakuuta 2002 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Prkl...poistin vahingossa ton sig2dat.exe:n Enkä löydä sitä enää mistään koneeltani. Vai tuliko se siihen työpöydälle? Saisko jotenkin takasin?
|
Maximus_
Suspended permanently
|
24. lokakuuta 2002 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei enää mitään. Kävin imuttamassa sen. En kyllä muistaakseni edes saanut koneelleni sellasta ku imutin KazaaLiten
|
Maximus_
Suspended permanently
|
24. lokakuuta 2002 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisitteko valaista mua vähän enemmän. Eli ku oon siellä FTM:n sivuilla ja oon löytäny leffan, niin painanko sitä keltaista nappia? Sitten pitäs tulla kazaan search:iin niinku vaan se yks leffa? Mulle tuli ihan saman verran ku ennenkin.
|
petska
Junior Member
|
24. lokakuuta 2002 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Pistä Kazaa ja Sig2Dat päälle ja mene ftm:n sivuille. Painat sitä mustakeltaista nappia leffan vierestä. Sitte käynnistät vaan kazaan uudelleen ja latauksen pitäisi näkyä Traffic- kohdassa.
|
Maximus_
Suspended permanently
|
24. lokakuuta 2002 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mulla ei ees ollu kazaalite:n versiota 2 joten siinä mukana ei tullu sitä sig2dat.exee, mut huomasin just ittekki miten se toimii ku hain sen kakkosversion
|
verkkeli
|
25. lokakuuta 2002 @ 06:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Noita sig2datia ja Kazaata ei tarvitse ees laittaa päälle. Painaa vaan sitä nappii siellä sivulla niin sig hoitaa hommansa ja sitten vaan Kazaa/-Lite päälle.
|
Maximus_
Suspended permanently
|
25. lokakuuta 2002 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Nii mikä sellanen sivu on mistä niitä pelejä pystyis hakeen Kazaalle? Ellettte kerro sivua nii jotain vinkkejä, kitoos.
|
Mainos
|
  |
|
verkkeli
|
25. lokakuuta 2002 @ 19:57 |
Linkki tähän viestiin
|
ite en oo pelejä imuroinut,mut sivuja löytää ku etsii googlella hakusanalla sig2dat
|