User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.2.2025 / 08:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > realtek ac97 ja logitech z-560
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Realtek ac97 ja Logitech z-560
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Anakonda7
Newbie
_
13. toukokuuta 2004 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on ongelmia ton yhditelmän kanssa. Ensin hieman tausta tietoa, eli mulla on makkarissa tietokone ja sieltä vedin piuhan olkkariin jossa on telkkari ja kyseiset kaiuttimet. Matka välillä on about 7 metriä. Katselen kaikki leffat koneen kautta aveina (DVDRippeinä ainoastaan...)

Ongelmana on että kun kaiuttimet laittaa päälle ja melko kovalle taustalta kuuluu kohinaa ja rästinää. Mitä voisin tehdä asialle? Ajurit on haettu. veikkaisin et kyseessä vois olla joku häiriö tekijä, mahdollisesti maadoitus kusee. Mut toisaalta 3,5 mm piuhassa on maadoitus.

Toinen ongelma: Eli en saa äänikortista 4.1 ääntä, eli subbari jää jostain syystä pois....? Oon aika aloittelija noissa jutuissa, mut voisko joku selventää et kun kattelen leffaa ja siinä menossa joku keskustelu kohta, kuuluuko keskustelu vain etu kaiuttimista, mulla ei kuulu takaa kun tausta hälinä ja kohina.

Auttakaa....!

Jos jotain muuta asiaan liittyvää vinnkiä tai vastaavaa, kirjoittele

Antti
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > realtek ac97 ja logitech z-560

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy