User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey ei yhdistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
edonkey ei yhdistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Timppa
Newbie
_
4. lokakuuta 2002 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa mua!!! edonkey ei yhditä ollenkaan koko ajan tulee vaan että can't connect to ....... . Oon päivittäny kaikki serveri listat. Oon etsiny vanhoista viesteistä vinkkejä mutta ei oo ollu apua. Pitäisikö asetuksia muuttaa???? Yhteys on Soneran laajakaista 256/256. Ohjelma vaikuttaa hyvältä kunhan sitä pääsisi kokeilemaan. Lähettäkää edes linkkejä mistä voisi löytyä ratkaisut!!! KIITOS!!!!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. lokakuuta 2002 @ 10:26

YaRi
Member
_
5. lokakuuta 2002 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota edonkeysta proxy pois
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2002 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syy saattaa löytyä palvelun tarjoajasta (jos kaikki muut "jutut" olet tehnyt oikein), luepa tämä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/7359
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
6. lokakuuta 2002 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En usko että on tossa tapauksessa ISP:stä kiinni, mullakin on soneran laajakaista, eikä ole mitään ongelmia.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. lokakuuta 2002 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän kyllä, että Sonera:lla toimii eDonkey, mutta minkälainen sopimus? Julkinen IP jne..
spif
Newbie
_
10. lokakuuta 2002 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sama juttu että en saa ladattua mitään kun kone ei löydä servereitä....
mulla on soneran laajakaista...ja proxynkin oon ottanu pois joten mikä mättää??!
Mckeke
Suspended permanently
_
10. lokakuuta 2002 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain tänään ADSL-liittymän ja kokeilin Eaasia about puol tuntia ja siirryin EMulen käyttäjäks... Suosittelen muillekkin...
tika87
Member
_
11. lokakuuta 2002 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tjooh..kokeilin edonkeyta ja ei toiminut vaikka kuinka kokeilin säätää sitä...nyt on emule ja se toimii hyvin...välillä tosin tulee kamaa aika hitaasti...ja kas kummaa..uppaaminen onnistuu ihan hyvin =)
nyt on upload: 30,5kb/s ja download: 20kb/s
en ollut ennen edes kuullut tosta emule:sta
mutta onneksi kuulin...
tika87
Member
_
11. lokakuuta 2002 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja yhteyshän oli 256/256
Mainos
_
__

_
arzi
Newbie
_
11. lokakuuta 2002 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä yhdistää, ihan halvin Soneran 256/256 adsl, ainakin Telewellin motukalla. Kerroppa onko NAT, jos on voit virittää NAT:n ohjaamaan aasin portteihin tulevat kutsut oikeaan paikkaan. Lähinnä tarvitaan kärsivällisyyttä, esim. anna aasin touhuta vaikkapa 1/2 tuntia ihan rauhassa ennen hermostumista.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey ei yhdistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy